Principles of marketing; Philip Kotler; 1994
Begagnad
Principles of marketing; Philip Kotler; 1994
Begagnad

Principles of marketingUpplaga 6

av Philip Kotler

  • Upplaga: 6e upplagan
  • Utgiven: 1994
  • ISBN: 9780130980397
  • Sidor: 692 st
  • Förlag: Prentice-Hall
  • Språk: Engelska

Om boken

Principles of Marketing, Third European Edition provides an introduction to modern marketing. Recognising the increasing significance of globalisation and e-business, John Saunders and Veronica Wong have dealt with Europe in a global marketing context. Illustrative examples and case studies are drawn from across Europe and around the world.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Principles of marketing (1994)

1994 släpptes boken Principles of marketing skriven av Philip Kotler. Det är den 6e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 692 sidor. Förlaget bakom boken är Prentice-Hall.

Köp boken Principles of marketing på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Principles of marketing (Upplaga 6)

Harvard

Kotler, P. (1994). Principles of marketing. 6:e uppl. Prentice-Hall.

Oxford

Kotler, Philip, Principles of marketing, 6 uppl. (Prentice-Hall, 1994).

APA

Kotler, P. (1994). Principles of marketing (6:e uppl.). Prentice-Hall.

Vancouver

Kotler P. Principles of marketing. 6:e uppl. Prentice-Hall; 1994.