Principles of marketing; Philip Kotler; 2003
Principles of marketing; Philip Kotler; 2003

Principles of marketingUpplaga 10

av Philip Kotler

  • Upplaga: 10e upplagan
  • Utgiven: 2003
  • ISBN: 9780131212763
  • Sidor: 752 st
  • Förlag: Pearson
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

For the Principles of Marketing course. Ranked the #1 selling introductory marketing text, Kotler and Armstrong's Principles of Marketing provides an authoritative and practical introduction to marketing. The Tenth Edition is organized around a managing customer relationships framework that is introduced in the first two chapters, and then built upon throughout the book. Real world applications appear in every chapter and every vignette is new or has been updated. The text is complemented by an extensive ancillary package, from all new videos on VHS, online, and DVD to a new Presentation Manager CD-ROM for instructors.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Principles of marketing (2003)

2003 släpptes boken Principles of marketing skriven av Philip Kotler. Det är den 10e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 752 sidor. Förlaget bakom boken är Pearson som har sitt säte i London.

Köp boken Principles of marketing på Studentapan och spara pengar.

Referera till Principles of marketing (Upplaga 10)

Harvard

Kotler, P. (2003). Principles of marketing. 10:e uppl. Pearson.

Oxford

Kotler, Philip, Principles of marketing, 10 uppl. (Pearson, 2003).

APA

Kotler, P. (2003). Principles of marketing (10:e uppl.). Pearson.

Vancouver

Kotler P. Principles of marketing. 10:e uppl. Pearson; 2003.