Så blir du bäst på digital marknadsföring : din guide till digital strategi med mätbar effekt; Rufus Lidman; 2016
1 säljare

Så blir du bäst på digital marknadsföring : din guide till digital strategi med mätbar effekt Upplaga 1

av Rufus Lidman
Hur säkrar du dina digitala satsningar när möjligheterna inom digital marknadsföring exploderar? Använder du rätt verktyg? De rätta strategierna? Rufus Lidman ger dig svaren.

Läs mer
Den här guiden till digital marknadsföring gör dig till företagets digitala hjälte. Här hittar du konkret vägledning, många råd och praktiska exempel.
Boken fokuserar på tre aspekter:
De digitala verktygen. Den digitala marknadsföringens olika delar. En genomgång av sociala medier, display, sök, sajt och digital CRM.
Den digitala strategiprocessen. En konkret och beprövad metod för att utveckla en digital strategi: 7-stegsprocessen. Största möjliga sannolikhet att nå målet på kortast möjliga tid, med minsta möjliga resurser.
Den digitala mätningen. Mätning av effekten och metoder för att optimera din digitala strategi.
Boken riktar sig till alla som vill nå ut till sina kunder på bästa sätt - snabbt, enkelt samt mål- och kostnadseffektivt. Du är annonsör, marknadsförare, företagare, vd eller varför inte politiker.

Om författarna
Rufus Lidman är en av Europas ledande digitalstrateger. Han har varit verksam som strategikonsult inom digital marknadsföring och försäljning för några av världens mest kända varumärken, som Samsung, Mercedes, IKEA, Electrolux, Telia och SEB. I dag är han digital rådgivare på Sveriges Annonsörer.
Hur säkrar du dina digitala satsningar när möjligheterna inom digital marknadsföring exploderar? Använder du rätt verktyg? De rätta strategierna? Rufus Lidman ger dig svaren.

Läs mer
Den här guiden till digital marknadsföring gör dig till företagets digitala hjälte. Här hittar du konkret vägledning, många råd och praktiska exempel.
Boken fokuserar på tre aspekter:
De digitala verktygen. Den digitala marknadsföringens olika delar. En genomgång av sociala medier, display, sök, sajt och digital CRM.
Den digitala strategiprocessen. En konkret och beprövad metod för att utveckla en digital strategi: 7-stegsprocessen. Största möjliga sannolikhet att nå målet på kortast möjliga tid, med minsta möjliga resurser.
Den digitala mätningen. Mätning av effekten och metoder för att optimera din digitala strategi.
Boken riktar sig till alla som vill nå ut till sina kunder på bästa sätt - snabbt, enkelt samt mål- och kostnadseffektivt. Du är annonsör, marknadsförare, företagare, vd eller varför inte politiker.

Om författarna
Rufus Lidman är en av Europas ledande digitalstrateger. Han har varit verksam som strategikonsult inom digital marknadsföring och försäljning för några av världens mest kända varumärken, som Samsung, Mercedes, IKEA, Electrolux, Telia och SEB. I dag är han digital rådgivare på Sveriges Annonsörer.
Upplaga: 1a upplagan
Utgiven: 2016
ISBN: 9789147122110
Förlag: Liber
Format: Häftad
Språk: Svenska
Sidor: 192 st
Hur säkrar du dina digitala satsningar när möjligheterna inom digital marknadsföring exploderar? Använder du rätt verktyg? De rätta strategierna? Rufus Lidman ger dig svaren.

Läs mer
Den här guiden till digital marknadsföring gör dig till företagets digitala hjälte. Här hittar du konkret vägledning, många råd och praktiska exempel.
Boken fokuserar på tre aspekter:
De digitala verktygen. Den digitala marknadsföringens olika delar. En genomgång av sociala medier, display, sök, sajt och digital CRM.
Den digitala strategiprocessen. En konkret och beprövad metod för att utveckla en digital strategi: 7-stegsprocessen. Största möjliga sannolikhet att nå målet på kortast möjliga tid, med minsta möjliga resurser.
Den digitala mätningen. Mätning av effekten och metoder för att optimera din digitala strategi.
Boken riktar sig till alla som vill nå ut till sina kunder på bästa sätt - snabbt, enkelt samt mål- och kostnadseffektivt. Du är annonsör, marknadsförare, företagare, vd eller varför inte politiker.

Om författarna
Rufus Lidman är en av Europas ledande digitalstrateger. Han har varit verksam som strategikonsult inom digital marknadsföring och försäljning för några av världens mest kända varumärken, som Samsung, Mercedes, IKEA, Electrolux, Telia och SEB. I dag är han digital rådgivare på Sveriges Annonsörer.
Hur säkrar du dina digitala satsningar när möjligheterna inom digital marknadsföring exploderar? Använder du rätt verktyg? De rätta strategierna? Rufus Lidman ger dig svaren.

Läs mer
Den här guiden till digital marknadsföring gör dig till företagets digitala hjälte. Här hittar du konkret vägledning, många råd och praktiska exempel.
Boken fokuserar på tre aspekter:
De digitala verktygen. Den digitala marknadsföringens olika delar. En genomgång av sociala medier, display, sök, sajt och digital CRM.
Den digitala strategiprocessen. En konkret och beprövad metod för att utveckla en digital strategi: 7-stegsprocessen. Största möjliga sannolikhet att nå målet på kortast möjliga tid, med minsta möjliga resurser.
Den digitala mätningen. Mätning av effekten och metoder för att optimera din digitala strategi.
Boken riktar sig till alla som vill nå ut till sina kunder på bästa sätt - snabbt, enkelt samt mål- och kostnadseffektivt. Du är annonsör, marknadsförare, företagare, vd eller varför inte politiker.

Om författarna
Rufus Lidman är en av Europas ledande digitalstrateger. Han har varit verksam som strategikonsult inom digital marknadsföring och försäljning för några av världens mest kända varumärken, som Samsung, Mercedes, IKEA, Electrolux, Telia och SEB. I dag är han digital rådgivare på Sveriges Annonsörer.
Begagnad bok
259 kr
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar
Köpskydd med Studentapan
Varje köp täcks av Studentapans köpskydd som säkerställer att boken kommer fram, att du får rätt bok och att skicket stämmer överens med beskrivning.
259 kr
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar