Foundations of marketing; John Fahy; 2015
Foundations of marketing; John Fahy; 2015

Foundations of marketingUpplaga 5

av John Fahy

4.8 (4)

  • Upplaga: 5e upplagan
  • Utgiven: 2015
  • ISBN: 9780077167950
  • Sidor: 358 st
  • Förlag: McGraw-Hill Education
  • Format: Bok
  • Språk: Engelska

Om boken

Discovera framework for digital marketing and social media that will help students navigate this rapidly changing field, how marketing adds value to customers and organisations, how innovative brand positioning drives commercial success, how companies in the service sector such as Paddy Power build a loyal customer base, and how viral campaigns are an effective marketing tool for charitable organisations like the Rainforest Alliance.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Foundations of marketing (2015)

2015 släpptes boken Foundations of marketing skriven av John Fahy. Det är den 5e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 358 sidor. Förlaget bakom boken är McGraw-Hill Education som har sitt säte i New york.

Köp boken Foundations of marketing på Studentapan och spara pengar.

Finns i 7 upplagor

Referera till Foundations of marketing (Upplaga 5)

Harvard

Fahy, J. (2015). Foundations of marketing. 5:e uppl. McGraw-Hill Education.

Oxford

Fahy, John, Foundations of marketing, 5 uppl. (McGraw-Hill Education, 2015).

APA

Fahy, J. (2015). Foundations of marketing (5:e uppl.). McGraw-Hill Education.

Vancouver

Fahy J. Foundations of marketing. 5:e uppl. McGraw-Hill Education; 2015.

Alla upplagor