Sälja tjänster; Ulf Rader; 2007
Sälja tjänster; Ulf Rader; 2007

Sälja tjänsterUpplaga 2

av Ulf Rader

  • Upplaga: 2a upplagan
  • Utgiven: 2007
  • ISBN: 9789170275500
  • Sidor: 128 st
  • Förlag: Björn Lundén Information
  • Format: Häftad
  • Språk: Svenska

Om boken

SÄLJA TJÄNSTER är en praktisk handbok för alla företag som säljer tjänster. Antingen renodlat eller i kombination med produkter. Boken visar dels på sätt att öka försäljningen, dels vad man kan göra för att öka lönsamheten i befintliga uppdrag. Du får mängder av tips och idéer kring hur man arbetar effektivt med nyförsäljning, merförsäljning och bearbetning av nyckelkunder. Ur innehållet: Bibehålla och sälja mer till nyckelkunder Sälja till nya kunder och att bygga upp en ­långsiktig kundplattform Öka framgången vad gäller uteliggande offerter Säljsystem för försäljning av tjänster Säljstilar och inköpsstilar Tio viktiga resultatfaktorer Analysera och utveckla din säljstil Workshops

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Sälja tjänster (2007)

I december 2007 släpptes boken Sälja tjänster skriven av Ulf Rader. Det är den 2a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 128 sidor. Förlaget bakom boken är Björn Lundén Information.

Köp boken Sälja tjänster på Studentapan och spara pengar.

Referera till Sälja tjänster (Upplaga 2)

Harvard

Rader, U. (2007). Sälja tjänster. 2:a uppl. Björn Lundén Information.

Oxford

Rader, Ulf, Sälja tjänster, 2 uppl. (Björn Lundén Information, 2007).

APA

Rader, U. (2007). Sälja tjänster (2:a uppl.). Björn Lundén Information.

Vancouver

Rader U. Sälja tjänster. 2:a uppl. Björn Lundén Information; 2007.