Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker
I januari 2014 släpptes boken Sensorik och marknadsföring skriven av Lena Mossberg, Inga-Britt Gustafsson, Anette Jonsäll, Åsa Öström, Johan Swahn. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 261 sidor djupgående information om ekonomi. Förlaget bakom boken är Studentlitteratur som har sitt säte i Lund.
Köp boken Sensorik och marknadsföring på Studentapan och spara uppåt 20% jämfört med lägsta nypris hos bokhandeln.
Harvard
Oxford
APA
Vancouver
Baserat på 3 recensioner från verifierade användare
4.7 (3)
3 recensioner
Carin
Västra Frölunda
Tydliga förklaringar och lättläst
Andrea
Västra Frölunda
Mycket intressant bok
Emma
Mölndal
Väldigt bra och lärorik bok om sensorik!