Sensory Marketing; Bertil Hultén, Bertil Hulten; 2015
Helt ny
Sensory Marketing; Bertil Hultén, Bertil Hulten; 2015
Helt ny

Sensory Marketing

av Bertil Hultén, Bertil Hulten

  • Utgiven: 2015
  • ISBN: 9781138914629
  • Sidor: 404 st
  • Förlag: Taylor & Francis Ltd
  • Format: Inbunden
  • Språk: Engelska

Om boken

Sensory Marketing offers a global view of the use of senses in marketing strategy based on consumers' perception and behaviour. Integrating the company constraints and classical approaches of branding and communication, the author presents sensory marketing as an emergent marketing paradigm in theory and practice. This book will be an important contribution that will provide useful reading for marketing scholars and consumer psychologists across the world.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Sensory Marketing (2015)

I november 2015 släpptes boken Sensory Marketing skriven av Bertil Hultén, Bertil Hulten. Den är skriven på engelska och består av 404 sidor. Förlaget bakom boken är Taylor & Francis Ltd.

Köp boken Sensory Marketing på Studentapan och spara pengar.

Referera till Sensory Marketing

Harvard

Hultén, B. & Hulten, B. (2015). Sensory Marketing. Taylor & Francis Ltd.

Oxford

Hultén, Bertil & Hulten, Bertil, Sensory Marketing (Taylor & Francis Ltd, 2015).

APA

Hultén, B., & Hulten, B. (2015). Sensory Marketing. Taylor & Francis Ltd.

Vancouver

Hultén B, Hulten B. Sensory Marketing. Taylor & Francis Ltd; 2015.