Sensory marketing : an introduction; Bertil Hultén; 2020
Helt ny
Sensory marketing : an introduction; Bertil Hultén; 2020
Helt ny

Sensory marketing : an introductionUpplaga 1

av Bertil Hultén

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 2020
  • ISBN: 9781526423252
  • Sidor: 240 st
  • Förlag: SAGE Publications
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

Authored by Bertil Hultén, one of the world's leading professors of sensory marketing, this text brilliantly explains the techniques through which a sensory experience can be created to surround a consumer. Sensory experiences combine not only to increase the chance of an immediate sale, but to influence perception of a product which then plays into a customer's chance of return, and brand loyalty for the future. • Hulten provides definitions, insight boxes, questions and case studies to provide an engaging learning experience. • The author is one of the most published professors in the field, sharing exclusive expertise and experience. • The book is thorough yet accessible, dedicating a chapter to each of the 5 senses.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Sensory marketing : an introduction (2020)

2020 släpptes boken Sensory marketing : an introduction skriven av Bertil Hultén. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 240 sidor. Förlaget bakom boken är SAGE Publications.

Köp boken Sensory marketing : an introduction på Studentapan och spara pengar.

Referera till Sensory marketing : an introduction (Upplaga 1)

Harvard

Hultén, B. (2020). Sensory marketing : an introduction. 1:a uppl. SAGE Publications.

Oxford

Hultén, Bertil, Sensory marketing : an introduction, 1 uppl. (SAGE Publications, 2020).

APA

Hultén, B. (2020). Sensory marketing : an introduction (1:a uppl.). SAGE Publications.

Vancouver

Hultén B. Sensory marketing : an introduction. 1:a uppl. SAGE Publications; 2020.