Sensory marketing : theoretical and empirical grounds; Bertil Hultén; 2018
Sensory marketing : theoretical and empirical grounds; Bertil Hultén; 2018

Sensory marketing : theoretical and empirical groundsUpplaga 1

av Bertil Hultén

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 2018
  • ISBN: 9781138340053
  • Sidor: 404 st
  • Förlag: Routledge
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

Sensory Marketing offers a global view of the use of senses in marketing strategy based on consumers' perception and behaviour. Integrating the company constraints and classical approaches of branding and communication, the author presents sensory marketing as an emergent marketing paradigm in theory and practice. This book will be an important contribution that will provide useful reading for marketing scholars and consumer psychologists across the world.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Sensory marketing : theoretical and empirical grounds (2018)

2018 släpptes boken Sensory marketing : theoretical and empirical grounds skriven av Bertil Hultén. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 404 sidor. Förlaget bakom boken är Routledge.

Köp boken Sensory marketing : theoretical and empirical grounds på Studentapan och spara pengar.

Referera till Sensory marketing : theoretical and empirical grounds (Upplaga 1)

Harvard

Hultén, B. (2018). Sensory marketing : theoretical and empirical grounds. 1:a uppl. Routledge.

Oxford

Hultén, Bertil, Sensory marketing : theoretical and empirical grounds, 1 uppl. (Routledge, 2018).

APA

Hultén, B. (2018). Sensory marketing : theoretical and empirical grounds (1:a uppl.). Routledge.

Vancouver

Hultén B. Sensory marketing : theoretical and empirical grounds. 1:a uppl. Routledge; 2018.