Service Management – ledning och strategi i tjänsteproduktion; Richard Normann; 1998
Service Management – ledning och strategi i tjänsteproduktion; Richard Normann; 1998

Service Management – ledning och strategi i tjänsteproduktionUpplaga 3

av Richard Normann

5.0 (1)

  • Upplaga: 3e upplagan
  • Utgiven: 1998
  • ISBN: 9789147043194
  • Sidor: 212 st
  • Förlag: Liber
  • Format: Bok
  • Språk: Svenska

Om boken

Priset gäller för varje separat artikel i serien.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Service Management – ledning och strategi i tjänsteproduktion (1998)

I januari 1998 släpptes boken Service Management – ledning och strategi i tjänsteproduktion skriven av Richard Normann. Det är den 3e upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 212 sidor. Förlaget bakom boken är Liber som har sitt säte i Solna.

Köp boken Service Management – ledning och strategi i tjänsteproduktion på Studentapan och spara pengar.

Referera till Service Management – ledning och strategi i tjänsteproduktion (Upplaga 3)

Harvard

Normann, R. (1998). Service Management – ledning och strategi i tjänsteproduktion. 3:e uppl. Liber.

Oxford

Normann, Richard, Service Management – ledning och strategi i tjänsteproduktion, 3 uppl. (Liber, 1998).

APA

Normann, R. (1998). Service Management – ledning och strategi i tjänsteproduktion (3:e uppl.). Liber.

Vancouver

Normann R. Service Management – ledning och strategi i tjänsteproduktion. 3:e uppl. Liber; 1998.