Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker
2011 släpptes boken Servicekunskap : för goda kundrelationer : fakta och uppgifter skriven av Jan-Olof Andersson, Gunilla Eek, Marianne Feldt, Anders Pihlsgård. Det är den 3e upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 295 sidor djupgående information om ekonomi. Förlaget bakom boken är Liber som har sitt säte i Solna.
Köp boken Servicekunskap : för goda kundrelationer : fakta och uppgifter på Studentapan och spara pengar.
Harvard
Oxford
APA
Vancouver
Baserat på 7 recensioner från verifierade användare
4.7 (7)
7 recensioner
Helene
Hallsberg
Jag tycker att Servicekunskap är en inspirerande bok. Den gjorde mig mer intresserad av att börja frilansa OCH satsa på en karriär inom kundservice. Den förklarar grunderna på ett enkelt sätt och visar hur viktigt bra service är i alla typer av jobb. En perfekt bok för den som vill utvecklas inom se...
Konstantin
Gävle
Mycket intressant !
Rana
Helsingborg
bra bok det var
Linda
Bra bok och bra utbildning! Har fortfarande mycket med mig från denna och jobbar idag som butikschef tack vare denna utbildning.
Linda
Alunda
Bra, prisvärd och gjorde att jag lyckades med min utbildning till butikssäljare.
Nur
Skånes Fagerhult
En Bra bok