Shaders for game programmers and artists; Sebastien St-Laurent; 2004
Shaders for game programmers and artists; Sebastien St-Laurent; 2004

Shaders for game programmers and artists

av Sebastien St-Laurent

  • Utgiven: 2004
  • ISBN: 9781592000920
  • Sidor: 483 st
  • Förlag: Thomson/Course
  • Språk: Engelska

Om boken

Provides information on shaders and their creation using ATI's RenderMonkey platform.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Shaders for game programmers and artists (2004)

2004 släpptes boken Shaders for game programmers and artists skriven av Sebastien St-Laurent. Den är skriven på engelska och består av 483 sidor. Förlaget bakom boken är Thomson/Course.

Köp boken Shaders for game programmers and artists på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Shaders for game programmers and artists

Harvard

St-Laurent, S. (2004). Shaders for game programmers and artists. Thomson/Course.

Oxford

St-Laurent, Sebastien, Shaders for game programmers and artists (Thomson/Course, 2004).

APA

St-Laurent, S. (2004). Shaders for game programmers and artists. Thomson/Course.

Vancouver

St-Laurent S. Shaders for game programmers and artists. Thomson/Course; 2004.