Självstyrt Lärande; Kristina Elliot, Håkan Eriksson, Hans Frick, Helga Gimsér, Jörgen Hansson, Kenneth Wibergh, Nanette Wollter; 2000

Självstyrt Lärande Upplaga 1

av Kristina Elliot, Håkan Eriksson, Hans Frick, Helga Gimsér, Jörgen Hansson
m.fl.
Allt kan kopieras - konkurrenter kan kopiera dina produkter, din affärsidé, din image och ditt varumärke. Nyckelaktörer kan lämna företaget imorgon och gå till en konkurrent. Att över tiden skapa bestående konkurrensfördelar, som är svåra eller omöjliga att imitera, handlar mera om att bygga en kultur för ständigt lärande än vilken position på marknaden företaget ska inta. Men lärandet måste ha ett mål, ett syfte och vara behovsorienterat.
Läs mer om boken på studentlitteratur.se
Allt kan kopieras - konkurrenter kan kopiera dina produkter, din affärsidé, din image och ditt varumärke. Nyckelaktörer kan lämna företaget imorgon och gå till en konkurrent. Att över tiden skapa bestående konkurrensfördelar, som är svåra eller omöjliga att imitera, handlar mera om att bygga en kultur för ständigt lärande än vilken position på marknaden företaget ska inta. Men lärandet måste ha ett mål, ett syfte och vara behovsorienterat.
Läs mer om boken på studentlitteratur.se
Upplaga: 1a upplagan
Utgiven: 2000
ISBN: 9789186312053
Förlag: Studentlitteratur AB
Format: Häftad
Språk: Svenska
Sidor: 128 st
Allt kan kopieras - konkurrenter kan kopiera dina produkter, din affärsidé, din image och ditt varumärke. Nyckelaktörer kan lämna företaget imorgon och gå till en konkurrent. Att över tiden skapa bestående konkurrensfördelar, som är svåra eller omöjliga att imitera, handlar mera om att bygga en kultur för ständigt lärande än vilken position på marknaden företaget ska inta. Men lärandet måste ha ett mål, ett syfte och vara behovsorienterat.
Läs mer om boken på studentlitteratur.se
Allt kan kopieras - konkurrenter kan kopiera dina produkter, din affärsidé, din image och ditt varumärke. Nyckelaktörer kan lämna företaget imorgon och gå till en konkurrent. Att över tiden skapa bestående konkurrensfördelar, som är svåra eller omöjliga att imitera, handlar mera om att bygga en kultur för ständigt lärande än vilken position på marknaden företaget ska inta. Men lärandet måste ha ett mål, ett syfte och vara behovsorienterat.
Läs mer om boken på studentlitteratur.se
Begagnad bok (0 st)
Begagnad bok (0 st)