Släpp tankarna loss - det är nytt : kvalitetsgranskning av ett reformarbete : ny speciallärarutbildning; Eva Hammar Chiriac; 2009
Begagnad
Släpp tankarna loss - det är nytt : kvalitetsgranskning av ett reformarbete : ny speciallärarutbildning; Eva Hammar Chiriac; 2009
Begagnad

Släpp tankarna loss - det är nytt : kvalitetsgranskning av ett reformarbete : ny speciallärarutbildning

av Eva Hammar Chiriac

  • Utgiven: 2009
  • ISBN: 9789173935418
  • Sidor: 101 st
  • Förlag: Institutionen för beteendevetenskap och lärande, Linköpings universitet
  • Språk: Svenska

Om boken

2009 släpptes boken Släpp tankarna loss - det är nytt : kvalitetsgranskning av ett reformarbete : ny speciallärarutbildning skriven av Eva Hammar Chiriac. Den är skriven på svenska och består av 101 sidor. Förlaget bakom boken är Institutionen för beteendevetenskap och lärande, Linköpings universitet.

Köp boken Släpp tankarna loss - det är nytt : kvalitetsgranskning av ett reformarbete : ny speciallärarutbildning på Studentapan och spara pengar.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Tillhör kategorierna

Referera till Släpp tankarna loss - det är nytt : kvalitetsgranskning av ett reformarbete : ny speciallärarutbildning

Harvard

Chiriac, E. H. (2009). Släpp tankarna loss - det är nytt : kvalitetsgranskning av ett reformarbete : ny speciallärarutbildning. Institutionen för beteendevetenskap och lärande, Linköpings universitet.

Oxford

Chiriac, Eva Hammar, Släpp tankarna loss - det är nytt : kvalitetsgranskning av ett reformarbete : ny speciallärarutbildning (Institutionen för beteendevetenskap och lärande, Linköpings universitet, 2009).

APA

Chiriac, E. H. (2009). Släpp tankarna loss - det är nytt : kvalitetsgranskning av ett reformarbete : ny speciallärarutbildning. Institutionen för beteendevetenskap och lärande, Linköpings universitet.

Vancouver

Chiriac EH. Släpp tankarna loss - det är nytt : kvalitetsgranskning av ett reformarbete : ny speciallärarutbildning. Institutionen för beteendevetenskap och lärande, Linköpings universitet; 2009.