Social konstruktivism i elementär aritmetik : kan elever i år 2-5 göra skriftliga beräkningar utan de traditionella uppställningarna?; Rolf Hedrén; 2000
Begagnad
Social konstruktivism i elementär aritmetik : kan elever i år 2-5 göra skriftliga beräkningar utan de traditionella uppställningarna?; Rolf Hedrén; 2000
Begagnad

Social konstruktivism i elementär aritmetik : kan elever i år 2-5 göra skriftliga beräkningar utan de traditionella uppställningarna?

av Rolf Hedrén

  • Utgiven: 2000
  • ISBN: 9789189020061
  • Förlag: Högskolan Dalarna
  • Språk: Svenska

Om boken

Li:S

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Social konstruktivism i elementär aritmetik : kan elever i år 2-5 göra skriftliga beräkningar utan de traditionella uppställningarna? (2000)

2000 släpptes boken Social konstruktivism i elementär aritmetik : kan elever i år 2-5 göra skriftliga beräkningar utan de traditionella uppställningarna? skriven av Rolf Hedrén. Den är skriven på svenska. Förlaget bakom boken är Högskolan Dalarna.

Köp boken Social konstruktivism i elementär aritmetik : kan elever i år 2-5 göra skriftliga beräkningar utan de traditionella uppställningarna? på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Social konstruktivism i elementär aritmetik : kan elever i år 2-5 göra skriftliga beräkningar utan de traditionella uppställningarna?

Harvard

Hedrén, R. (2000). Social konstruktivism i elementär aritmetik : kan elever i år 2-5 göra skriftliga beräkningar utan de traditionella uppställningarna? Högskolan Dalarna.

Oxford

Hedrén, Rolf, Social konstruktivism i elementär aritmetik : kan elever i år 2-5 göra skriftliga beräkningar utan de traditionella uppställningarna? (Högskolan Dalarna, 2000).

APA

Hedrén, R. (2000). Social konstruktivism i elementär aritmetik : kan elever i år 2-5 göra skriftliga beräkningar utan de traditionella uppställningarna? Högskolan Dalarna.

Vancouver

Hedrén R. Social konstruktivism i elementär aritmetik : kan elever i år 2-5 göra skriftliga beräkningar utan de traditionella uppställningarna? Högskolan Dalarna; 2000.