Språket i sociala medier; Ingrid Herbert, Helena Englund Hjalmarsson; 2012
2 säljare

Språket i sociala medier Upplaga 1

av Ingrid Herbert, Helena Englund Hjalmarsson
Sociala medier kräver social kompetens! I dag måste företag och myndigheter i allt större utsträckning skapa relation till kunder och intressenter via skriven kommunikation i sociala medier. Det är där den här boken kommer in i bilden. Den ska fungera som en guide till myndigheter och företag som vill komma igång med sociala medier, men inte förstår vad det innebär och hur man ska uttrycka sig. För dig som redan kommit igång fungerar boken som en skrivguide och ett stöd i kommunikationsstrategiarbetet, som måste fortsätta även efter det att Facebook-kontot öppnats. Boken ska förstås också fungera som inspiration, för det är kul med sociala medier! Vi hoppas att du också ska tycka det.
Sociala medier kräver social kompetens! I dag måste företag och myndigheter i allt större utsträckning skapa relation till kunder och intressenter via skriven kommunikation i sociala medier. Det är där den här boken kommer in i bilden. Den ska fungera som en guide till myndigheter och företag som vill komma igång med sociala medier, men inte förstår vad det innebär och hur man ska uttrycka sig. För dig som redan kommit igång fungerar boken som en skrivguide och ett stöd i kommunikationsstrategiarbetet, som måste fortsätta även efter det att Facebook-kontot öppnats. Boken ska förstås också fungera som inspiration, för det är kul med sociala medier! Vi hoppas att du också ska tycka det.
Upplaga: 1a upplagan
Utgiven: 2012
ISBN: 9789197993227
Förlag: Prodicta förlag
Format: Häftad
Språk: Svenska
Sidor: 104 st
Sociala medier kräver social kompetens! I dag måste företag och myndigheter i allt större utsträckning skapa relation till kunder och intressenter via skriven kommunikation i sociala medier. Det är där den här boken kommer in i bilden. Den ska fungera som en guide till myndigheter och företag som vill komma igång med sociala medier, men inte förstår vad det innebär och hur man ska uttrycka sig. För dig som redan kommit igång fungerar boken som en skrivguide och ett stöd i kommunikationsstrategiarbetet, som måste fortsätta även efter det att Facebook-kontot öppnats. Boken ska förstås också fungera som inspiration, för det är kul med sociala medier! Vi hoppas att du också ska tycka det.
Sociala medier kräver social kompetens! I dag måste företag och myndigheter i allt större utsträckning skapa relation till kunder och intressenter via skriven kommunikation i sociala medier. Det är där den här boken kommer in i bilden. Den ska fungera som en guide till myndigheter och företag som vill komma igång med sociala medier, men inte förstår vad det innebär och hur man ska uttrycka sig. För dig som redan kommit igång fungerar boken som en skrivguide och ett stöd i kommunikationsstrategiarbetet, som måste fortsätta även efter det att Facebook-kontot öppnats. Boken ska förstås också fungera som inspiration, för det är kul med sociala medier! Vi hoppas att du också ska tycka det.
Begagnad bok
119 kr
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar
Köpskydd med Studentapan
Varje köp täcks av Studentapans köpskydd som säkerställer att boken kommer fram, att du får rätt bok och att skicket stämmer överens med beskrivning.
119 kr
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar