Starta webbshop och marknadsför i sociala medier : hela processen från uppbyggnad till underhåll; Caroline Salde; 2022
endast ny

Starta webbshop och marknadsför i sociala medier : hela processen från uppbyggnad till underhåll

av Caroline Salde
Boken fokuserar mest på mjuka värden och inte så mycket på de mer tekniska. Den är till för dig som vill driva en egen webbshop. Du har säkert redan en idé som du vill förverkliga eller du producerar kanske egna varor som du vill sälja på nätet, men behöver teoretiska och praktiska tips som ger dig kunskap och självförtroende att kunna öppna shoppen. Boken beskriver också hur du kopplar samman din idé med marknadsföring och strategiskt tänkande för att utveckla ditt företag på ett kostnadseffektivt sätt. Vad du kommer att lära dig Du kommer att lära dig vad som krävs för att starta, utveckla och förvalta en webbshop och hur du marknadsför den med en liten summa pengar: kunskap är den ena nyckeln till hur du bygger upp en långsiktig relation med dina kunder - och den andra nyckeln är en stor portion känsla och kärlek för det du gör. Vad du inte kommer att lära dig Vad du inte kommer att lära dig är hur varje kanal fungerar rent praktiskt: dels för att det uppdateras och utvecklas hela tiden och dels för att den här boken fokuserar på de stora penseldragen kring hur du ska tänka kring struktur, resurser, planer och utveckling av ditt företag; inte praktik, det kommer du lära dig ändå!
Boken fokuserar mest på mjuka värden och inte så mycket på de mer tekniska. Den är till för dig som vill driva en egen webbshop. Du har säkert redan en idé som du vill förverkliga eller du producerar kanske egna varor som du vill sälja på nätet, men behöver teoretiska och praktiska tips som ger dig kunskap och självförtroende att kunna öppna shoppen. Boken beskriver också hur du kopplar samman din idé med marknadsföring och strategiskt tänkande för att utveckla ditt företag på ett kostnadseffektivt sätt. Vad du kommer att lära dig Du kommer att lära dig vad som krävs för att starta, utveckla och förvalta en webbshop och hur du marknadsför den med en liten summa pengar: kunskap är den ena nyckeln till hur du bygger upp en långsiktig relation med dina kunder - och den andra nyckeln är en stor portion känsla och kärlek för det du gör. Vad du inte kommer att lära dig Vad du inte kommer att lära dig är hur varje kanal fungerar rent praktiskt: dels för att det uppdateras och utvecklas hela tiden och dels för att den här boken fokuserar på de stora penseldragen kring hur du ska tänka kring struktur, resurser, planer och utveckling av ditt företag; inte praktik, det kommer du lära dig ändå!
Utgiven: 2022
ISBN: 9789152737804
Förlag: Word Wide Media
Format: Häftad
Språk: Svenska
Sidor: 102 st
Boken fokuserar mest på mjuka värden och inte så mycket på de mer tekniska. Den är till för dig som vill driva en egen webbshop. Du har säkert redan en idé som du vill förverkliga eller du producerar kanske egna varor som du vill sälja på nätet, men behöver teoretiska och praktiska tips som ger dig kunskap och självförtroende att kunna öppna shoppen. Boken beskriver också hur du kopplar samman din idé med marknadsföring och strategiskt tänkande för att utveckla ditt företag på ett kostnadseffektivt sätt. Vad du kommer att lära dig Du kommer att lära dig vad som krävs för att starta, utveckla och förvalta en webbshop och hur du marknadsför den med en liten summa pengar: kunskap är den ena nyckeln till hur du bygger upp en långsiktig relation med dina kunder - och den andra nyckeln är en stor portion känsla och kärlek för det du gör. Vad du inte kommer att lära dig Vad du inte kommer att lära dig är hur varje kanal fungerar rent praktiskt: dels för att det uppdateras och utvecklas hela tiden och dels för att den här boken fokuserar på de stora penseldragen kring hur du ska tänka kring struktur, resurser, planer och utveckling av ditt företag; inte praktik, det kommer du lära dig ändå!
Boken fokuserar mest på mjuka värden och inte så mycket på de mer tekniska. Den är till för dig som vill driva en egen webbshop. Du har säkert redan en idé som du vill förverkliga eller du producerar kanske egna varor som du vill sälja på nätet, men behöver teoretiska och praktiska tips som ger dig kunskap och självförtroende att kunna öppna shoppen. Boken beskriver också hur du kopplar samman din idé med marknadsföring och strategiskt tänkande för att utveckla ditt företag på ett kostnadseffektivt sätt. Vad du kommer att lära dig Du kommer att lära dig vad som krävs för att starta, utveckla och förvalta en webbshop och hur du marknadsför den med en liten summa pengar: kunskap är den ena nyckeln till hur du bygger upp en långsiktig relation med dina kunder - och den andra nyckeln är en stor portion känsla och kärlek för det du gör. Vad du inte kommer att lära dig Vad du inte kommer att lära dig är hur varje kanal fungerar rent praktiskt: dels för att det uppdateras och utvecklas hela tiden och dels för att den här boken fokuserar på de stora penseldragen kring hur du ska tänka kring struktur, resurser, planer och utveckling av ditt företag; inte praktik, det kommer du lära dig ändå!
Ny bok
190 kr199 kr
5% studentrabatt med Studentapan
Begagnad bok (0 st)
Ny bok
190 kr199 kr
5% studentrabatt med Studentapan
Begagnad bok (0 st)