Strategic marketing problems; Roger A. Kerin; 1998
Strategic marketing problems; Roger A. Kerin; 1998

Strategic marketing problemsUpplaga 8

av Roger A. Kerin

  • Upplaga: 8e upplagan
  • Utgiven: 1998
  • ISBN: 9780136493020
  • Sidor: 723 st
  • Förlag: Prentice Hall International
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

Intended for advanced marketing courses, this text includes cases from industry and reflects a broad overview of marketing and applications.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Strategic marketing problems (1998)

1998 släpptes boken Strategic marketing problems skriven av Roger A. Kerin. Det är den 8e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 723 sidor. Förlaget bakom boken är Prentice Hall International.

Köp boken Strategic marketing problems på Studentapan och spara pengar.

Referera till Strategic marketing problems (Upplaga 8)

Harvard

Kerin, R. A. (1998). Strategic marketing problems. 8:e uppl. Prentice Hall International.

Oxford

Kerin, Roger A., Strategic marketing problems, 8 uppl. (Prentice Hall International, 1998).

APA

Kerin, R. A. (1998). Strategic marketing problems (8:e uppl.). Prentice Hall International.

Vancouver

Kerin RA. Strategic marketing problems. 8:e uppl. Prentice Hall International; 1998.