The Routledge Handbook of Strategic Communication; Derina Holtzhausen, Ansgar Zerfass; 2014
endast ny

The Routledge Handbook of Strategic Communication

av Derina Holtzhausen, Ansgar Zerfass

Routledge Handbook of Strategic Communication ger en omfattande översikt över forskningen inom strategisk kommunikation och erbjuder utbildare och studenter en sammanställning av tillvägagångssätt och studier av olika aspekter av området. Volymen ger insikter i pågående diskussioner som bygger upp en framväxande kunskapsmassa.

Boken fokuserar på de metateoretiska, filosofiska och tillämpade aspekterna av strategisk kommunikation och omfattar följande delar:

- Begreppsmässiga grunder,

- Institutionella och organisatoriska dimensioner,

- Implementering av strategisk kommunikation, och praktiska områden

En internationell uppsättning författare bidrar till denna volym, vilket illustrerar den breda arena där detta arbete äger rum. Denna handbok är en aktuell volym som kartlägger det aktuella forskningsläget och är viktig läsning för forskare inom strategisk kommunikation på alla erfarenhetsnivåer.

Routledge Handbook of Strategic Communication ger en omfattande översikt över forskningen inom strategisk kommunikation och erbjuder utbildare och studenter en sammanställning av tillvägagångssätt och studier av olika aspekter av området. Volymen ger insikter i pågående diskussioner som bygger upp en framväxande kunskapsmassa.

Boken fokuserar på de metateoretiska, filosofiska och tillämpade aspekterna av strategisk kommunikation och omfattar följande delar:

- Begreppsmässiga grunder,

- Institutionella och organisatoriska dimensioner,

- Implementering av strategisk kommunikation, och praktiska områden

En internationell uppsättning författare bidrar till denna volym, vilket illustrerar den breda arena där detta arbete äger rum. Denna handbok är en aktuell volym som kartlägger det aktuella forskningsläget och är viktig läsning för forskare inom strategisk kommunikation på alla erfarenhetsnivåer.

Utgiven: 2014
ISBN: 9780415530019
Förlag: Routledge
Format: Inbunden
Språk: Engelska
Sidor: 596 st

Routledge Handbook of Strategic Communication ger en omfattande översikt över forskningen inom strategisk kommunikation och erbjuder utbildare och studenter en sammanställning av tillvägagångssätt och studier av olika aspekter av området. Volymen ger insikter i pågående diskussioner som bygger upp en framväxande kunskapsmassa.

Boken fokuserar på de metateoretiska, filosofiska och tillämpade aspekterna av strategisk kommunikation och omfattar följande delar:

- Begreppsmässiga grunder,

- Institutionella och organisatoriska dimensioner,

- Implementering av strategisk kommunikation, och praktiska områden

En internationell uppsättning författare bidrar till denna volym, vilket illustrerar den breda arena där detta arbete äger rum. Denna handbok är en aktuell volym som kartlägger det aktuella forskningsläget och är viktig läsning för forskare inom strategisk kommunikation på alla erfarenhetsnivåer.

Routledge Handbook of Strategic Communication ger en omfattande översikt över forskningen inom strategisk kommunikation och erbjuder utbildare och studenter en sammanställning av tillvägagångssätt och studier av olika aspekter av området. Volymen ger insikter i pågående diskussioner som bygger upp en framväxande kunskapsmassa.

Boken fokuserar på de metateoretiska, filosofiska och tillämpade aspekterna av strategisk kommunikation och omfattar följande delar:

- Begreppsmässiga grunder,

- Institutionella och organisatoriska dimensioner,

- Implementering av strategisk kommunikation, och praktiska områden

En internationell uppsättning författare bidrar till denna volym, vilket illustrerar den breda arena där detta arbete äger rum. Denna handbok är en aktuell volym som kartlägger det aktuella forskningsläget och är viktig läsning för forskare inom strategisk kommunikation på alla erfarenhetsnivåer.

Ny bok
3036 kr3195 kr
5% studentrabatt med Studentapan
Begagnad bok (0 st)
Ny bok
3036 kr3195 kr
5% studentrabatt med Studentapan
Begagnad bok (0 st)