The value model : how to master product development and create unrivalled customer value; Per Lindstedt; 2003
Begagnad
The value model : how to master product development and create unrivalled customer value; Per Lindstedt; 2003
Begagnad

The value model : how to master product development and create unrivalled customer value

av Per Lindstedt

4.0 (1)

  • Utgiven: 2003
  • ISBN: 9789163063497
  • Sidor: 685 st
  • Förlag: Nimba
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

2003 släpptes boken The value model : how to master product development and create unrivalled customer value skriven av Per Lindstedt. Den är skriven på engelska och består av 685 sidor. Förlaget bakom boken är Nimba.

Köp boken The value model : how to master product development and create unrivalled customer value på Studentapan och spara pengar.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Tillhör kategorierna

Referera till The value model : how to master product development and create unrivalled customer value

Harvard

Lindstedt, P. (2003). The value model : how to master product development and create unrivalled customer value. Nimba.

Oxford

Lindstedt, Per, The value model : how to master product development and create unrivalled customer value (Nimba, 2003).

APA

Lindstedt, P. (2003). The value model : how to master product development and create unrivalled customer value. Nimba.

Vancouver

Lindstedt P. The value model : how to master product development and create unrivalled customer value. Nimba; 2003.