Titta : en bok för dig, som alltid undrat varför det ser ut som det gör bland nyheter och reklam i medierna omkring dig, men aldrig vågat fråga; Bo Bergström; 2004

Titta : en bok för dig, som alltid undrat varför det ser ut som det gör bland nyheter och reklam i medierna omkring dig, men aldrig vågat fråga Upplaga 1

av Bo Bergström
En bok för oss som alltid undrat varför det ser ut som det gör bland nyheter och reklam i medier, men aldrig vågat fråga. Varför är tidningarna så stora och nyhetsuppläsarna så välklädda? Och TV-reklamen så skrikig? Den välkände reklammannen Bo Bergström besvarar dessa frågor och många andra i sin nya bok som han kallar en popversion av storsäljaren Effektiv visuell kommunikation. Bo Bergström är författare, lärare och föreläsare inom visuell kommunikation, verksam på bland annat Berghs och Beckmans. Han har varit art director på framstående reklambyråer och konsult åt olika medier. Bland tidigare titlar finns Bild & Budskap som vann Svenska Publishing-priset 2001.
En bok för oss som alltid undrat varför det ser ut som det gör bland nyheter och reklam i medier, men aldrig vågat fråga. Varför är tidningarna så stora och nyhetsuppläsarna så välklädda? Och TV-reklamen så skrikig? Den välkände reklammannen Bo Bergström besvarar dessa frågor och många andra i sin nya bok som han kallar en popversion av storsäljaren Effektiv visuell kommunikation. Bo Bergström är författare, lärare och föreläsare inom visuell kommunikation, verksam på bland annat Berghs och Beckmans. Han har varit art director på framstående reklambyråer och konsult åt olika medier. Bland tidigare titlar finns Bild & Budskap som vann Svenska Publishing-priset 2001.
Upplaga: 1a upplagan
Utgiven: 2004
ISBN: 9789172035850
Förlag: Carlsson
Format: Häftad
Språk: Svenska
Sidor: 341 st
En bok för oss som alltid undrat varför det ser ut som det gör bland nyheter och reklam i medier, men aldrig vågat fråga. Varför är tidningarna så stora och nyhetsuppläsarna så välklädda? Och TV-reklamen så skrikig? Den välkände reklammannen Bo Bergström besvarar dessa frågor och många andra i sin nya bok som han kallar en popversion av storsäljaren Effektiv visuell kommunikation. Bo Bergström är författare, lärare och föreläsare inom visuell kommunikation, verksam på bland annat Berghs och Beckmans. Han har varit art director på framstående reklambyråer och konsult åt olika medier. Bland tidigare titlar finns Bild & Budskap som vann Svenska Publishing-priset 2001.
En bok för oss som alltid undrat varför det ser ut som det gör bland nyheter och reklam i medier, men aldrig vågat fråga. Varför är tidningarna så stora och nyhetsuppläsarna så välklädda? Och TV-reklamen så skrikig? Den välkände reklammannen Bo Bergström besvarar dessa frågor och många andra i sin nya bok som han kallar en popversion av storsäljaren Effektiv visuell kommunikation. Bo Bergström är författare, lärare och föreläsare inom visuell kommunikation, verksam på bland annat Berghs och Beckmans. Han har varit art director på framstående reklambyråer och konsult åt olika medier. Bland tidigare titlar finns Bild & Budskap som vann Svenska Publishing-priset 2001.
Begagnad bok (0 st)
Begagnad bok (0 st)