Upphovsrätt i reklam och media; Thomas Carlen-Wendels; 2005
Begagnad
Upphovsrätt i reklam och media; Thomas Carlen-Wendels; 2005
Begagnad

Upphovsrätt i reklam och mediaUpplaga 2

av Thomas Carlen-Wendels

  • Upplaga: 2a upplagan
  • Utgiven: 2005
  • ISBN: 9789544089573
  • Förlag: Studentlitteratur
  • Språk: Svenska

Om boken

I januari 2005 släpptes boken Upphovsrätt i reklam och media skriven av Thomas Carlen-Wendels. Det är den 2a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska. Förlaget bakom boken är Studentlitteratur .

Köp boken Upphovsrätt i reklam och media på Studentapan och spara pengar.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Referera till Upphovsrätt i reklam och media (Upplaga 2)

Harvard

Carlen-Wendels, T. (2005). Upphovsrätt i reklam och media. 2:a uppl. Studentlitteratur .

Oxford

Carlen-Wendels, Thomas, Upphovsrätt i reklam och media, 2 uppl. (Studentlitteratur , 2005).

APA

Carlen-Wendels, T. (2005). Upphovsrätt i reklam och media (2:a uppl.). Studentlitteratur .

Vancouver

Carlen-Wendels T. Upphovsrätt i reklam och media. 2:a uppl. Studentlitteratur ; 2005.