Valuation: Measuring and Managing the Value of Companies, 4th Edition, Univ; Tim Koller, Marc Goedhart; 2005
Begagnad
Valuation: Measuring and Managing the Value of Companies, 4th Edition, Univ; Tim Koller, Marc Goedhart; 2005
Begagnad

Valuation: Measuring and Managing the Value of Companies, 4th Edition, UnivUpplaga 4

av Tim Koller, Marc Goedhart

  • Upplaga: 4e upplagan
  • Utgiven: 2005
  • ISBN: 9780471702214
  • Förlag: John Wiley & Sons
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

I juni 2005 släpptes boken Valuation: Measuring and Managing the Value of Companies, 4th Edition, Univ skriven av Tim Koller, Marc Goedhart. Det är den 4e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska. Förlaget bakom boken är John Wiley & Sons som har sitt säte i Hoboken.

Köp boken Valuation: Measuring and Managing the Value of Companies, 4th Edition, Univ på Studentapan och spara pengar.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Tillhör kategorierna

Referera till Valuation: Measuring and Managing the Value of Companies, 4th Edition, Univ (Upplaga 4)

Harvard

Koller, T. & Goedhart, M. (2005). Valuation: Measuring and Managing the Value of Companies, 4th Edition, Univ. 4:e uppl. John Wiley & Sons.

Oxford

Koller, Tim & Goedhart, Marc, Valuation: Measuring and Managing the Value of Companies, 4th Edition, Univ, 4 uppl. (John Wiley & Sons, 2005).

APA

Koller, T., & Goedhart, M. (2005). Valuation: Measuring and Managing the Value of Companies, 4th Edition, Univ (4:e uppl.). John Wiley & Sons.

Vancouver

Koller T, Goedhart M. Valuation: Measuring and Managing the Value of Companies, 4th Edition, Univ. 4:e uppl. John Wiley & Sons; 2005.