Värdeskapandets Dynamik : hur metaprodukter, varumärken och design ger resultat på sista raden; Carl Eric Linn; 2002
Värdeskapandets Dynamik : hur metaprodukter, varumärken och design ger resultat på sista raden; Carl Eric Linn; 2002

Värdeskapandets Dynamik : hur metaprodukter, varumärken och design ger resultat på sista raden

av Carl Eric Linn

  • Utgiven: 2002
  • ISBN: 9789197281423
  • Sidor: 197 st
  • Förlag: Meta Management Publishing
  • Format: Häftad
  • Språk: Svenska

Om boken

Linn, Carl Eric Värdeskapandets dynamik. En ny bild av konsten att göra affärer anpassad till märkesvarornas och märkestjänsternas viktiga roll i industrisamhället. Genom att sätta värdeupplevelsen i centrum belyser boken kundens behov och drivkrafter på ett nytt sätt. Den visar värdeskapandet i det dynamiska samspelet mellan säljare och köpare där marknadsföring, försäljning, prissättning, varumärken och relationer förenas i en tidigare inte observerad logik. Unika modeller förklarar märkesprodukternas ekonomi: Produktvärdecykeln, Pris-Värdemodellen, Transaktionsmodellen samt Metamanagementmodellen som visar varumärkets roll i värdeutvecklingsprocessen. 'Lättläst och konkret, i synnerhet om man jämför med andra böcker i samma genre' skriver Veckans Affärer. För reflekterande praktiker och högre studier.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Värdeskapandets Dynamik : hur metaprodukter, varumärken och design ger resultat på sista raden (2002)

I oktober 2002 släpptes boken Värdeskapandets Dynamik : hur metaprodukter, varumärken och design ger resultat på sista raden skriven av Carl Eric Linn. Den är skriven på svenska och består av 197 sidor djupgående information om ekonomi. Förlaget bakom boken är Meta Management Publishing.

Köp boken Värdeskapandets Dynamik : hur metaprodukter, varumärken och design ger resultat på sista raden på Studentapan och spara pengar.

Referera till Värdeskapandets Dynamik : hur metaprodukter, varumärken och design ger resultat på sista raden

Harvard

Linn, C. E. (2002). Värdeskapandets Dynamik : hur metaprodukter, varumärken och design ger resultat på sista raden. Meta Management  Publishing.

Oxford

Linn, Carl Eric, Värdeskapandets Dynamik : hur metaprodukter, varumärken och design ger resultat på sista raden (Meta Management  Publishing, 2002).

APA

Linn, C. E. (2002). Värdeskapandets Dynamik : hur metaprodukter, varumärken och design ger resultat på sista raden. Meta Management  Publishing.

Vancouver

Linn CE. Värdeskapandets Dynamik : hur metaprodukter, varumärken och design ger resultat på sista raden. Meta Management  Publishing; 2002.