Varumärkesboken; Joakim Hedström; 2017

Varumärkesboken Upplaga 1

av Joakim Hedström
Att ha den bästa produkten eller tjänsten är ingen garanti för att du ska lyckas. Dessutom är frågan vad som är det bästa när alla olivoljor påminner om varandra. När alla tandläkare sysslar med samma sak och det är omöjligt att veta vad som gör en it-konsult bättre än en annan.

Därför letar allt fler företag efter mer långsiktiga konkurrensfördelar – som starka varumärken. Men ett starkt varumärke är ingenting du får eller köper. Det är något du förtjänar.

Den här boken lär dig hur du lyckas med varumärkesarbetet på egen hand. Den är främst skriven för mindre och medelstora företag, men fungerar även för koncerner.

Joakim Hedström är varumärkesstrateg, copywriter och författare. Han har beskrivits som en schweizisk armékniv av idéer. Det här är hans sjätte bok.

"En formidabelt bra bok. Den här borde alla företag och ledningsgrupper ha för att kunna ta hand om sina varumärken."
– Johan Holmsäter, grundare av Friskis&Svettis

"En lättöverskådlig bok som beskriver ett varumärkesarbete på ett pedagogiskt vis. En god start och inspirationskälla för ett mer fördjupat arbete."
– Henrik Axelsson, kommunikationsansvarig Stora Enso, Hyltebruk

"Alla slåss om samma uppmärksamhet. Därför blir det framöver ännu viktigare att varumärket är definierat. Du behöver stå för något äkta och tydligt. Det är precis vad den här boken hjälper dig med."
– Magnus Brusefält, marknadsansvarig Myresjöhus

---
Det här är en bok för dig som är intresserad av varumärken, varumärkesarbeten, varumärkesstrategier, visioner, affärsstrategi och kommunikation i allmänhet.
Att ha den bästa produkten eller tjänsten är ingen garanti för att du ska lyckas. Dessutom är frågan vad som är det bästa när alla olivoljor påminner om varandra. När alla tandläkare sysslar med samma sak och det är omöjligt att veta vad som gör en it-konsult bättre än en annan.

Därför letar allt fler företag efter mer långsiktiga konkurrensfördelar – som starka varumärken. Men ett starkt varumärke är ingenting du får eller köper. Det är något du förtjänar.

Den här boken lär dig hur du lyckas med varumärkesarbetet på egen hand. Den är främst skriven för mindre och medelstora företag, men fungerar även för koncerner.

Joakim Hedström är varumärkesstrateg, copywriter och författare. Han har beskrivits som en schweizisk armékniv av idéer. Det här är hans sjätte bok.

"En formidabelt bra bok. Den här borde alla företag och ledningsgrupper ha för att kunna ta hand om sina varumärken."
– Johan Holmsäter, grundare av Friskis&Svettis

"En lättöverskådlig bok som beskriver ett varumärkesarbete på ett pedagogiskt vis. En god start och inspirationskälla för ett mer fördjupat arbete."
– Henrik Axelsson, kommunikationsansvarig Stora Enso, Hyltebruk

"Alla slåss om samma uppmärksamhet. Därför blir det framöver ännu viktigare att varumärket är definierat. Du behöver stå för något äkta och tydligt. Det är precis vad den här boken hjälper dig med."
– Magnus Brusefält, marknadsansvarig Myresjöhus

---
Det här är en bok för dig som är intresserad av varumärken, varumärkesarbeten, varumärkesstrategier, visioner, affärsstrategi och kommunikation i allmänhet.
Upplaga: 1a upplagan
Utgiven: 2017
ISBN: 9789186951252
Förlag: Eget förlag
Format: Häftad
Språk: Svenska
Sidor: 93 st
Att ha den bästa produkten eller tjänsten är ingen garanti för att du ska lyckas. Dessutom är frågan vad som är det bästa när alla olivoljor påminner om varandra. När alla tandläkare sysslar med samma sak och det är omöjligt att veta vad som gör en it-konsult bättre än en annan.

Därför letar allt fler företag efter mer långsiktiga konkurrensfördelar – som starka varumärken. Men ett starkt varumärke är ingenting du får eller köper. Det är något du förtjänar.

Den här boken lär dig hur du lyckas med varumärkesarbetet på egen hand. Den är främst skriven för mindre och medelstora företag, men fungerar även för koncerner.

Joakim Hedström är varumärkesstrateg, copywriter och författare. Han har beskrivits som en schweizisk armékniv av idéer. Det här är hans sjätte bok.

"En formidabelt bra bok. Den här borde alla företag och ledningsgrupper ha för att kunna ta hand om sina varumärken."
– Johan Holmsäter, grundare av Friskis&Svettis

"En lättöverskådlig bok som beskriver ett varumärkesarbete på ett pedagogiskt vis. En god start och inspirationskälla för ett mer fördjupat arbete."
– Henrik Axelsson, kommunikationsansvarig Stora Enso, Hyltebruk

"Alla slåss om samma uppmärksamhet. Därför blir det framöver ännu viktigare att varumärket är definierat. Du behöver stå för något äkta och tydligt. Det är precis vad den här boken hjälper dig med."
– Magnus Brusefält, marknadsansvarig Myresjöhus

---
Det här är en bok för dig som är intresserad av varumärken, varumärkesarbeten, varumärkesstrategier, visioner, affärsstrategi och kommunikation i allmänhet.
Att ha den bästa produkten eller tjänsten är ingen garanti för att du ska lyckas. Dessutom är frågan vad som är det bästa när alla olivoljor påminner om varandra. När alla tandläkare sysslar med samma sak och det är omöjligt att veta vad som gör en it-konsult bättre än en annan.

Därför letar allt fler företag efter mer långsiktiga konkurrensfördelar – som starka varumärken. Men ett starkt varumärke är ingenting du får eller köper. Det är något du förtjänar.

Den här boken lär dig hur du lyckas med varumärkesarbetet på egen hand. Den är främst skriven för mindre och medelstora företag, men fungerar även för koncerner.

Joakim Hedström är varumärkesstrateg, copywriter och författare. Han har beskrivits som en schweizisk armékniv av idéer. Det här är hans sjätte bok.

"En formidabelt bra bok. Den här borde alla företag och ledningsgrupper ha för att kunna ta hand om sina varumärken."
– Johan Holmsäter, grundare av Friskis&Svettis

"En lättöverskådlig bok som beskriver ett varumärkesarbete på ett pedagogiskt vis. En god start och inspirationskälla för ett mer fördjupat arbete."
– Henrik Axelsson, kommunikationsansvarig Stora Enso, Hyltebruk

"Alla slåss om samma uppmärksamhet. Därför blir det framöver ännu viktigare att varumärket är definierat. Du behöver stå för något äkta och tydligt. Det är precis vad den här boken hjälper dig med."
– Magnus Brusefält, marknadsansvarig Myresjöhus

---
Det här är en bok för dig som är intresserad av varumärken, varumärkesarbeten, varumärkesstrategier, visioner, affärsstrategi och kommunikation i allmänhet.
Begagnad bok (0 st)
Begagnad bok (0 st)