Medieentreprenörprogrammet - kurslitteratur

Spara upp till 80% på att köpa dina kursböcker från andra studenter på Medieentreprenörprogrammet. Lika snabbt, enkelt och riskfritt som att beställa ny studentlitteratur. Dessutom är det bättre för miljön.
Samhällsvetenskapliga metoder; Alan Bryman; 2011
5+ säljare
av Alan Bryman (2011)
169 kr
Vetenskapsteori för nybörjare; Torsten Thurén; 2007
5+ säljare
av Torsten Thurén (2007)
85 kr
Nya perspektiv på organisation och ledarskap; Lee G Bolman, Terrence E Deal; 2015
5+ säljare
av Lee G Bolman, Terrence E Deal (2015)
179 kr
Principles of Marketing Scandinavian Edition; Anders Parment, Philip Kotler, Gary Armstrong ; 2016
-60%
5+ säljare
av Anders Parment, Philip Kotler, Gary Armstrong (2016)
345 kr
Nypris: 859 kr
Rapporter och uppsatser; Jarl Backman; 2016
-18%
5+ säljare
av Jarl Backman (2016)
289 kr
Nypris: 349 kr
Marknadsföring i tjänsteföretag; Christian Grönroos; 1998
-79%
5+ säljare
av Christian Grönroos (1998)
115 kr
Nypris: 546 kr
Kommunikation i organisationer; Mats Heide, Catrin Johansson, Charlotte Simonsson; 2012
5+ säljare
av Mats Heide, Catrin Johansson, Charlotte Simonsson (2012)
199 kr
Den visuella texten : multimodal analys i praktiken; Anders Björkvall; 2009
5+ säljare
av Anders Björkvall (2009)
239 kr
Det svenska medielandskapet : traditionella och sociala medier i samspel och konkurrens; Lennart Weibull, Ingela Wadbring, Jonas Ohlsson; 2018
5+ säljare
av Lennart Weibull, Ingela Wadbring, Jonas Ohlsson (2018)
150 kr
Massmedier : nya villkor för press, radio och tv i det digitala medielandskapet; Lennart Weibull, Ingela Wadbring; 2014
-65%
5+ säljare
av Lennart Weibull, Ingela Wadbring (2014)
85 kr
Nypris: 240 kr