Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker
2016 släpptes boken Principles of marketing : Scandinavian edition skriven av Anders Parment, Philip Kotler, Gary Armstrong . Det är den 2a upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 492 sidor. Förlaget bakom boken är Pearson som har sitt säte i London.
Köp boken Principles of marketing : Scandinavian edition på Studentapan och spara pengar.
Harvard
Oxford
APA
Vancouver
Baserat på 19 recensioner från verifierade användare
4.7 (19)
19 recensioner
Kajsa
Mora
Mycket bra och intressant information, alltid ett måste med denna boken i de flesta marknadsförings kurser!
Karin
Linköping
Tydlig och enkel att följa!
Kajsa
Kalmar
Tydlig och enkel
Linnea
Linköping
Heltäckande bok över grundläggande marknadsföringsbegrepp. Många modeller och exempel som blir pedagogiska i ens lärande.
Amanda
Kalmar
Mycket bra kurslitteratur för att bygga förståelse för marknadsföring.
Elin
Gävle
Denna funkade jättebra i kursen trots att de rekommenderade en senare upplaga!