Medie- och kommunikationsvetenskap: Medieaktivism, strategi och entreprenörskap - kurslitteratur

Spara upp till 80% på att köpa dina kursböcker från andra studenter på Medie- och kommunikationsvetenskap: Medieaktivism, strategi och entreprenörskap. Lika snabbt, enkelt och riskfritt som att beställa ny studentlitteratur. Dessutom är det bättre för miljön.
Svenska skrivregler; Svenska Språkrådet; 2008
5+ säljare
av Svenska Språkrådet (2008)
89 kr
Den kvalitativa forskningsintervjun; Steinar Kvale, Svend Brinkmann; 2014
-33%
5+ säljare
av Steinar Kvale, Svend Brinkmann (2014)
315 kr
Nypris: 469 kr
Sociologiska perspektiv : grundläggande begrepp och teorier; Oskar Engdahl, Bengt Larsson; 2011
-28%
5+ säljare
av Oskar Engdahl, Bengt Larsson (2011)
299 kr
Nypris: 413 kr
Samhällsvetenskapernas förutsättningar; Harald Grimen, Nils Gilje; 2007
-37%
5+ säljare
av Harald Grimen, Nils Gilje (2007)
155 kr
Nypris: 243 kr
Källkritik; Torsten Thurén; 2013
5+ säljare
Källkritik Upplaga 3
av Torsten Thurén (2013)
109 kr
Metoder i kommunikationsvetenskap; Peter Berglez, Mats Ekström, Bengt Johansson, Göran Eriksson, Åsa Nilsson, Larsåke Larsson, Åsa Kroon-Lundell, Orla Vigsö, Marinette Fogde, Johanna Ledin, Johan Östman; 2010
5+ säljare
av Peter Berglez, Mats Ekström, Bengt Johansson m.fl. (2010)
119 kr
Textens hantverk : om retorik och skrivande; Inger Lindstedt; 2013
-38%
5+ säljare
av Inger Lindstedt (2013)
179 kr
Nypris: 285 kr
Kommunikation; André Jansson; 2009
-36%
5+ säljare
Kommunikation Upplaga 1
av André Jansson (2009)
179 kr
Nypris: 276 kr
Mediesamhället; Peter Berglez, Ulrika Olausson; 2009
5+ säljare
Mediesamhället Upplaga 1
av Peter Berglez, Ulrika Olausson (2009)
239 kr