Spara upp till 80% på att köpa dina kursböcker från andra studenter på Medie- och kommunikationsvetenskap: Medieaktivism, strategi och entreprenörskap. Lika snabbt, enkelt och riskfritt som att beställa ny studentlitteratur. Dessutom är det bättre för miljön.
Medie- och kommunikationsvetenskap: Medieaktivism, strategi och entreprenörskap - kurslitteratur

-41%

5+ säljare
Den kvalitativa forskningsintervjun Upplaga 3
av Steinar Kvale, Svend Brinkmann (2014)
285 krNypris: 478 kr

-47%

5+ säljare
av Oskar Engdahl, Bengt Larsson (2011)
249 krNypris: 466 kr

5+ säljare
av Martyn Denscombe (2016)
139 kr

-35%

5+ säljare
Samhällsvetenskapernas förutsättningar Upplaga 3
av Harald Grimen, Nils Gilje (2007)
165 krNypris: 252 kr

-34%

5+ säljare
av Cristine Sarrimo (2012)
125 krNypris: 187 kr