Medie- och kommunikationsvetenskap: Medieaktivism, strategi och entreprenörskap - kurslitteratur

Spara upp till 80% på att köpa dina kursböcker från andra studenter på Medie- och kommunikationsvetenskap: Medieaktivism, strategi och entreprenörskap. Lika snabbt, enkelt och riskfritt som att beställa ny studentlitteratur. Dessutom är det bättre för miljön.
Den kvalitativa forskningsintervjun; Steinar Kvale, Svend Brinkmann; 2014
-34%
5+ säljare
av Steinar Kvale, Svend Brinkmann (2014)
319 kr
Nypris: 478 kr
Sociologiska perspektiv : grundläggande begrepp och teorier; Oskar Engdahl, Bengt Larsson; 2011
-46%
5+ säljare
av Oskar Engdahl, Bengt Larsson (2011)
255 kr
Nypris: 466 kr
Enkätboken; Jan Trost, Oscar Hultåker; 2016
-31%
5+ säljare
Enkätboken Upplaga 5
av Jan Trost, Oscar Hultåker (2016)
285 kr
Nypris: 408 kr
Dynamik i arbetsgrupper; Kjell Granström; 2006
-36%
5+ säljare
av Kjell Granström (2006)
265 kr
Nypris: 408 kr
Samhällsvetenskapernas förutsättningar; Harald Grimen, Nils Gilje; 2007
-33%
5+ säljare
av Harald Grimen, Nils Gilje (2007)
169 kr
Nypris: 252 kr
Textens hantverk : om retorik och skrivande; Inger Lindstedt; 2013
-45%
5+ säljare
av Inger Lindstedt (2013)
179 kr
Nypris: 320 kr
Kulturanalytiska verktyg; Billy Ehn, Orvar Löfgren; 2012
-44%
5+ säljare
av Billy Ehn, Orvar Löfgren (2012)
215 kr
Nypris: 379 kr
Genus, medier och masskultur; Linda Fagerström, Maria Nilson; 2008
-58%
5+ säljare
av Linda Fagerström, Maria Nilson (2008)
155 kr
Nypris: 369 kr
Jagets scen - självframställning i olika medier; Cristine Sarrimo; 2012
-37%
5+ säljare
av Cristine Sarrimo (2012)
119 kr
Nypris: 187 kr