Cecilia Pahlberg

Här hittar du böcker skrivna av författaren Cecilia Pahlberg.
Företagets internationaliseringsprocess - Lärande i nätverk; Jan Johanson, Anders Blomstermo, Cecilia Pahlberg; 2002
5+ säljare
av Jan Johanson, Anders Blomstermo, Cecilia Pahlberg (2002)
109 kr
Theories and perspectives in business administration; Ulla Eriksson-Zetterquist, Magnus Hansson, Fredrik Nilsson, Johan Alvehus, Helén Anderson, Charlotta Bay, Anna Bengtson, Emilia Florin Samuelsson, Peter Frii, Mikael Gidhagen, Nanna Gillberg, Jan Greve, Linda Höglund, Tobias Johansson, Hans Kjellberg, Hans Knutsson, Johnny Lind, Eva Lindell, Susanne Lundholm, Maria Norbäck, Cecilia Pahlberg, Jens Rennstam, Ebba B:dotter Sjögren, Pamela Schultz Nybacka, Alexander Styhre, Oscar Stålnacke, Peter Svensson, David Sörhammar, Fredrik Tell, Sofia Ulver, Linda Wedlin, Peter Öhman, Jacob Östberg; 2020
-34%
5+ säljare
av Ulla Eriksson-Zetterquist, Magnus Hansson, Fredrik Nilsson m.fl. (2020)
329 kr
Nypris: 496 kr
Marknadsföring : så mycket mer än reklam; Cecilia Pahlberg, Anna Bengtson; 2013
slutsåld
av Cecilia Pahlberg, Anna Bengtson (2013)
Tillfälligt slut
Marknadsföring : så mycket mer än reklam; Cecilia Pahlberg, Anna Bengtson; 2016
-5%
0
endast ny
av Cecilia Pahlberg, Anna Bengtson (2016)
201 kr
Ord. pris: 211 kr