Nigel Piercy

Här hittar du böcker skrivna av författaren Nigel Piercy.
Principles of Marketing European Edition; Philip Kotler; 2013
5+ säljare
av Philip Kotler (2013)
99 kr
Marketing Strategy and Competitive Positioning; Nigel F. Piercy; 2011
3 säljare
av Nigel F. Piercy (2011)
369 kr
Principles of Marketing; Philip Kotler, Gary Armstrong, Lloyd C.Harris, Nigel Piercy; 2017
4 säljare
av Philip Kotler, Gary Armstrong, Lloyd C.Harris m.fl. (2017)
219 kr
Principles of Marketing European Edition; Philip Kotler, Gary Armstrong, Lloyd C. Harris, Nigel Piercy; 2015
slutsåld
av Philip Kotler, Gary Armstrong, Lloyd C. Harris m.fl. (2015)
Tillfälligt slut
Principles of Marketing European Edition 7th edn : European Edition; Gary Armstrong, Philip Kotler, Nigel Piercy, Lloyd C. Harris; 2016
slutsåld
av Gary Armstrong, Philip Kotler, Nigel Piercy m.fl. (2016)
Tillfälligt slut
Marketing Strategy and Competitive Positioning; Graham J. Hooley, Nigel Piercy, Brigitte Nicoulaud; 2008
slutsåld
av Graham J. Hooley, Nigel Piercy, Brigitte Nicoulaud (2008)
Tillfälligt slut
Scenarios in Marketing: From Vision to Decision; Gill Ringland, Laurie Young, Paul Fifield, Nigel Piercy; 2006
-5%
endast ny
av Gill Ringland, Laurie Young, Paul Fifield m.fl. (2006)
296 kr
Ord. pris: 311 kr
Principles of Marketing ; Philip Kotler, Gary Armstrong, Lloyd C.Harris, Nigel Piercy; 2013
1 säljare
av Philip Kotler, Gary Armstrong, Lloyd C.Harris m.fl. (2013)
145 kr
Marketing Strategy and Competitive Positioning; Graham J. Hooley, John A. Saunders, Nigel Piercy; 1998
slutsåld
av Graham J. Hooley, John A. Saunders, Nigel Piercy (1998)
Tillfälligt slut
Marketing Strategy and Competitive Positioning; Graham J. Hooley, John A. Saunders, Nigel Piercy; 2003
slutsåld
av Graham J. Hooley, John A. Saunders, Nigel Piercy (2003)
Tillfälligt slut