Market-led strategic change : transforming the process of going to market; Nigel Piercy; 2000
Market-led strategic change : transforming the process of going to market; Nigel Piercy; 2000

Market-led strategic change : transforming the process of going to marketUpplaga 2

av Nigel Piercy

  • Upplaga: 2a upplagan
  • Utgiven: 2000
  • ISBN: 9780750643825
  • Förlag: Butterworth-Heinemann
  • Språk: Engelska

Om boken

2000 släpptes boken Market-led strategic change : transforming the process of going to market skriven av Nigel Piercy. Det är den 2a upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska. Förlaget bakom boken är Butterworth-Heinemann.

Köp boken Market-led strategic change : transforming the process of going to market på Studentapan och spara pengar.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Referera till Market-led strategic change : transforming the process of going to market (Upplaga 2)

Harvard

Piercy, N. (2000). Market-led strategic change : transforming the process of going to market. 2:a uppl. Butterworth-Heinemann.

Oxford

Piercy, Nigel, Market-led strategic change : transforming the process of going to market, 2 uppl. (Butterworth-Heinemann, 2000).

APA

Piercy, N. (2000). Market-led strategic change : transforming the process of going to market (2:a uppl.). Butterworth-Heinemann.

Vancouver

Piercy N. Market-led strategic change : transforming the process of going to market. 2:a uppl. Butterworth-Heinemann; 2000.