Marketing strategy and competitive positioning; Graham J. Hooley; 2004
Marketing strategy and competitive positioning; Graham J. Hooley; 2004

Marketing strategy and competitive positioningUpplaga 3

av Graham J. Hooley

  • Upplaga: 3e upplagan
  • Utgiven: 2004
  • ISBN: 9780273655169
  • Förlag: Financial Times/Prentice
  • Format: Bok
  • Språk: Engelska

Om boken

"Marketing Strategy and Competitive Positioning" deals with the process of developing and implementing a marketing strategy. The third edition focuses on competitive positioning at the heart of marketing strategy and includes in-depth discussion of the processes used in marketing to achieve competitive advantage.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Marketing strategy and competitive positioning (2004)

2004 släpptes boken Marketing strategy and competitive positioning skriven av Graham J. Hooley. Det är den 3e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska. Förlaget bakom boken är Financial Times/Prentice.

Köp boken Marketing strategy and competitive positioning på Studentapan och spara pengar.

Finns i 7 upplagor

Upplaga 7, Upplaga 6, Upplaga 5, Upplaga 4, Upplaga 3, Upplaga 2, Upplaga 1

Referera till Marketing strategy and competitive positioning (Upplaga 3)

Harvard

Hooley, G. J. (2004). Marketing strategy and competitive positioning. 3:e uppl. Financial Times/Prentice.

Oxford

Hooley, Graham J., Marketing strategy and competitive positioning, 3 uppl. (Financial Times/Prentice, 2004).

APA

Hooley, G. J. (2004). Marketing strategy and competitive positioning (3:e uppl.). Financial Times/Prentice.

Vancouver

Hooley GJ. Marketing strategy and competitive positioning. 3:e uppl. Financial Times/Prentice; 2004.
Begagnad bok från 370 kr
Upplaga 7 finns tillgänglig som begagnad.

Alla upplagor