4D branding : cracking the corporate code of the network economy; Thomas Gad; 2000
4D branding : cracking the corporate code of the network economy; Thomas Gad; 2000

4D branding : cracking the corporate code of the network economyUpplaga 1

av Thomas Gad

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 2000
  • ISBN: 9789189388055
  • Sidor: 183 st
  • Förlag: BookHouse Publishing
  • Format: Inbunden
  • Språk: Engelska

Om boken

Den här boken beskriver en metod att stärka ditt varumärke för framtiden. Metoden tvingar dig att utveckla sidor hos ditt varumärke som aldrig skulle utforskas i en klassisk media situation. Den kräver personifierad, intim och interaktiv kommunikation, varumärkes berättande och filosofering. Detta är stora förändringar gentemot massmarknadsföringsperioden, när en marknadsförare kunde komma undan med en kosmetisk ytlighet. Det finns inget ytligt, banalt eller lättsinnigt i att djupt och säkert förstå sitt varumärke.Idag behöver ditt varumärke ha samma kvalitéer som en god vän, någon du verkligen litar på. Du måste ha möjligheten att handla en produkt över nätet eller i köpcentret och vara helt säker på vad du går, ser, köper och upplever. Ett varumärke ska vara något som du njuter att lyssna till, en underhållning och något som kopplar dig samman med andra människor vilka formar en social samhörighet kring varumärket.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om 4D branding : cracking the corporate code of the network economy (2000)

I oktober 2000 släpptes boken 4D branding : cracking the corporate code of the network economy skriven av Thomas Gad. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 183 sidor djupgående information om ekonomi. Förlaget bakom boken är BookHouse Publishing.

Köp boken 4D branding : cracking the corporate code of the network economy på Studentapan och spara pengar.

Referera till 4D branding : cracking the corporate code of the network economy (Upplaga 1)

Harvard

Gad, T. (2000). 4D branding : cracking the corporate code of the network economy. 1:a uppl. BookHouse Publishing.

Oxford

Gad, Thomas, 4D branding : cracking the corporate code of the network economy, 1 uppl. (BookHouse Publishing, 2000).

APA

Gad, T. (2000). 4D branding : cracking the corporate code of the network economy (1:a uppl.). BookHouse Publishing.

Vancouver

Gad T. 4D branding : cracking the corporate code of the network economy. 1:a uppl. BookHouse Publishing; 2000.