A framework for marketing management; Philip Kotler; 2007
A framework for marketing management; Philip Kotler; 2007

A framework for marketing managementUpplaga 3

av Philip Kotler

  • Upplaga: 3e upplagan
  • Utgiven: 2007
  • ISBN: 9780131452589
  • Sidor: 384 st
  • Förlag: Upper Saddle River, N.J. Prentice Hall
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

For the MBA Marketing Management course and/or undergraduate capstone marketing strategy course. Framework for Marketing Management provides authoritative marketing theory in a concise format to provide flexibility where outside cases, simulations, and projects are brought in.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om A framework for marketing management (2007)

2007 släpptes boken A framework for marketing management skriven av Philip Kotler. Det är den 3e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 384 sidor. Förlaget bakom boken är Upper Saddle River, N.J. Prentice Hall.

Köp boken A framework for marketing management på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till A framework for marketing management (Upplaga 3)

Harvard

Kotler, P. (2007). A framework for marketing management. 3:e uppl. Upper Saddle River, N.J. Prentice Hall.

Oxford

Kotler, Philip, A framework for marketing management, 3 uppl. (Upper Saddle River, N.J. Prentice Hall, 2007).

APA

Kotler, P. (2007). A framework for marketing management (3:e uppl.). Upper Saddle River, N.J. Prentice Hall.

Vancouver

Kotler P. A framework for marketing management. 3:e uppl. Upper Saddle River, N.J. Prentice Hall; 2007.