Access Card for Marketing Management Global Edition; Philip Kotler; 2011
Access Card for Marketing Management Global Edition; Philip Kotler; 2011

Access Card for Marketing Management Global EditionUpplaga 14

av Philip Kotler

  • Upplaga: 14e upplagan
  • Utgiven: 2011
  • ISBN: 9780273753391
  • Sidor: 6 st
  • Förlag: PEARSON EDUCATION LIMITED
  • Format: Bok
  • Språk: Engelska

Om boken

This is the 14th edition of 'Marketing Management' which preserves the strengths of previous editions while introducing new material and structure to further enhance learning.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Access Card for Marketing Management Global Edition (2011)

I april 2011 släpptes boken Access Card for Marketing Management Global Edition skriven av Philip Kotler. Det är den 14e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 6 sidor. Förlaget bakom boken är PEARSON EDUCATION LIMITED.

Köp boken Access Card for Marketing Management Global Edition på Studentapan och spara pengar.

Referera till Access Card for Marketing Management Global Edition (Upplaga 14)

Harvard

Kotler, P. (2011). Access Card for Marketing Management Global Edition. 14:e uppl. PEARSON EDUCATION LIMITED.

Oxford

Kotler, Philip, Access Card for Marketing Management Global Edition, 14 uppl. (PEARSON EDUCATION LIMITED, 2011).

APA

Kotler, P. (2011). Access Card for Marketing Management Global Edition (14:e uppl.). PEARSON EDUCATION LIMITED.

Vancouver

Kotler P. Access Card for Marketing Management Global Edition. 14:e uppl. PEARSON EDUCATION LIMITED; 2011.