Att vara mästare; Håkan Nilsson; 2012

Att vara mästare

av Håkan Nilsson
Boken behandlar tre områden. Det första området behandlar mästarlärans principer, såväl historiskt som med konsekvenser för dagens utbildningssystem. Förlängningen av detta är Nilssons modell: "Den praktiskpedagogiska Progressionen". Varianten av mästarlära är det andra området, som också är Nilssons var på fortbildning och organisatinsutveckling. Här får vi ett koncept klart att användas.
Det tredje området är handledningspsykologi. Här tar vi även del av Transaktionsanalysen. Vidare blir vi introducerade till samsynsmodellen, vilken är Nilssons egen konstruktion för att förklara förhållandet mellan teori och handling inom organisationer.
Boken behandlar tre områden. Det första området behandlar mästarlärans principer, såväl historiskt som med konsekvenser för dagens utbildningssystem. Förlängningen av detta är Nilssons modell: "Den praktiskpedagogiska Progressionen". Varianten av mästarlära är det andra området, som också är Nilssons var på fortbildning och organisatinsutveckling. Här får vi ett koncept klart att användas.
Det tredje området är handledningspsykologi. Här tar vi även del av Transaktionsanalysen. Vidare blir vi introducerade till samsynsmodellen, vilken är Nilssons egen konstruktion för att förklara förhållandet mellan teori och handling inom organisationer.
Utgiven: 2012
ISBN: 9789163718892
Förlag: PsykobioTAktiska institutet
Format: Häftad
Språk: Svenska
Sidor: 110 st
Boken behandlar tre områden. Det första området behandlar mästarlärans principer, såväl historiskt som med konsekvenser för dagens utbildningssystem. Förlängningen av detta är Nilssons modell: "Den praktiskpedagogiska Progressionen". Varianten av mästarlära är det andra området, som också är Nilssons var på fortbildning och organisatinsutveckling. Här får vi ett koncept klart att användas.
Det tredje området är handledningspsykologi. Här tar vi även del av Transaktionsanalysen. Vidare blir vi introducerade till samsynsmodellen, vilken är Nilssons egen konstruktion för att förklara förhållandet mellan teori och handling inom organisationer.
Boken behandlar tre områden. Det första området behandlar mästarlärans principer, såväl historiskt som med konsekvenser för dagens utbildningssystem. Förlängningen av detta är Nilssons modell: "Den praktiskpedagogiska Progressionen". Varianten av mästarlära är det andra området, som också är Nilssons var på fortbildning och organisatinsutveckling. Här får vi ett koncept klart att användas.
Det tredje området är handledningspsykologi. Här tar vi även del av Transaktionsanalysen. Vidare blir vi introducerade till samsynsmodellen, vilken är Nilssons egen konstruktion för att förklara förhållandet mellan teori och handling inom organisationer.
Begagnad bok (0 st)
Begagnad bok (0 st)