Bedömning i matematik : i lärandets och undervisningens tjänst; Maria Nordlund, Astrid Pettersson; 2019
Begagnad
Bedömning i matematik : i lärandets och undervisningens tjänst; Maria Nordlund, Astrid Pettersson; 2019
Begagnad

Bedömning i matematik : i lärandets och undervisningens tjänstUpplaga 1

av Maria Nordlund, Astrid Pettersson

4.3 (4)

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 2019
  • ISBN: 9789197951661
  • Sidor: 150 st
  • Förlag: Institutionen för matematikämnets och naturvetenskapsämnenas didaktik, Stockholms universitet
  • Format: Häftad
  • Språk: Svenska

Om boken

2019 släpptes boken Bedömning i matematik : i lärandets och undervisningens tjänst skriven av Maria Nordlund, Astrid Pettersson. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 150 sidor. Förlaget bakom boken är Institutionen för matematikämnets och naturvetenskapsämnenas didaktik, Stockholms universitet.

Köp boken Bedömning i matematik : i lärandets och undervisningens tjänst på Studentapan och spara pengar.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Tillhör kategorierna

Referera till Bedömning i matematik : i lärandets och undervisningens tjänst (Upplaga 1)

Harvard

Nordlund, M. & Pettersson, A. (2019). Bedömning i matematik : i lärandets och undervisningens tjänst. 1:a uppl. Institutionen för matematikämnets och naturvetenskapsämnenas didaktik, Stockholms universitet.

Oxford

Nordlund, Maria & Pettersson, Astrid, Bedömning i matematik : i lärandets och undervisningens tjänst, 1 uppl. (Institutionen för matematikämnets och naturvetenskapsämnenas didaktik, Stockholms universitet, 2019).

APA

Nordlund, M., & Pettersson, A. (2019). Bedömning i matematik : i lärandets och undervisningens tjänst (1:a uppl.). Institutionen för matematikämnets och naturvetenskapsämnenas didaktik, Stockholms universitet.

Vancouver

Nordlund M, Pettersson A. Bedömning i matematik : i lärandets och undervisningens tjänst. 1:a uppl. Institutionen för matematikämnets och naturvetenskapsämnenas didaktik, Stockholms universitet; 2019.