Business behavior : uppför dig - eller tappa affären; Annmarie Palm; 2016
1 säljare

Business behavior : uppför dig - eller tappa affären Upplaga 1

av Annmarie Palm
Affärsmässigt uppförande, business behavior, är inte bara en fråga om vanlig hyfs, som att komma i tid till möten, återkoppla och hålla vad man lovar. Det handlar också om att din kund, samarbetspartner eller kollega ska känna sig respekterad och trygg, och vilja bygga vidare på er relation. Kort sagt – business behavior är avgörande för dina affärer!

Den här boken är fylld med exempel och handfasta råd och tips vad gäller affärsmässigt uppförande, alltid med affärsnytta och lönsamhet i fokus. Här diskuteras bland annat:

Mötesdisciplin Tillgänglighet och återkoppling Uppföljning Proaktivitet Etik och moral. Mellan kapitlen får du ta del av välkända och framgångsrika personers tankar kring affärsmässigt uppförande. Avslutningsvis beskriver författaren hur ni kan gå till väga för att tillsammans ta fram en policy för business behavior på ditt företag.

Om författaren
Författaren Annmarie Palm är kommunikationsstrateg på företaget Relationista som erbjuder djupintervjuer, föreläsningar och workshops på temat business behavior. Förutom att vara utbildad journalist har hon över 20 års erfarenhet av marknadsföring, affärsutveckling och relationsbyggande kommunikation.
Affärsmässigt uppförande, business behavior, är inte bara en fråga om vanlig hyfs, som att komma i tid till möten, återkoppla och hålla vad man lovar. Det handlar också om att din kund, samarbetspartner eller kollega ska känna sig respekterad och trygg, och vilja bygga vidare på er relation. Kort sagt – business behavior är avgörande för dina affärer!

Den här boken är fylld med exempel och handfasta råd och tips vad gäller affärsmässigt uppförande, alltid med affärsnytta och lönsamhet i fokus. Här diskuteras bland annat:

Mötesdisciplin Tillgänglighet och återkoppling Uppföljning Proaktivitet Etik och moral. Mellan kapitlen får du ta del av välkända och framgångsrika personers tankar kring affärsmässigt uppförande. Avslutningsvis beskriver författaren hur ni kan gå till väga för att tillsammans ta fram en policy för business behavior på ditt företag.

Om författaren
Författaren Annmarie Palm är kommunikationsstrateg på företaget Relationista som erbjuder djupintervjuer, föreläsningar och workshops på temat business behavior. Förutom att vara utbildad journalist har hon över 20 års erfarenhet av marknadsföring, affärsutveckling och relationsbyggande kommunikation.
Upplaga: 1a upplagan
Utgiven: 2016
ISBN: 9789147122103
Förlag: Liber
Format: Häftad
Språk: Svenska
Sidor: 115 st
Affärsmässigt uppförande, business behavior, är inte bara en fråga om vanlig hyfs, som att komma i tid till möten, återkoppla och hålla vad man lovar. Det handlar också om att din kund, samarbetspartner eller kollega ska känna sig respekterad och trygg, och vilja bygga vidare på er relation. Kort sagt – business behavior är avgörande för dina affärer!

Den här boken är fylld med exempel och handfasta råd och tips vad gäller affärsmässigt uppförande, alltid med affärsnytta och lönsamhet i fokus. Här diskuteras bland annat:

Mötesdisciplin Tillgänglighet och återkoppling Uppföljning Proaktivitet Etik och moral. Mellan kapitlen får du ta del av välkända och framgångsrika personers tankar kring affärsmässigt uppförande. Avslutningsvis beskriver författaren hur ni kan gå till väga för att tillsammans ta fram en policy för business behavior på ditt företag.

Om författaren
Författaren Annmarie Palm är kommunikationsstrateg på företaget Relationista som erbjuder djupintervjuer, föreläsningar och workshops på temat business behavior. Förutom att vara utbildad journalist har hon över 20 års erfarenhet av marknadsföring, affärsutveckling och relationsbyggande kommunikation.
Affärsmässigt uppförande, business behavior, är inte bara en fråga om vanlig hyfs, som att komma i tid till möten, återkoppla och hålla vad man lovar. Det handlar också om att din kund, samarbetspartner eller kollega ska känna sig respekterad och trygg, och vilja bygga vidare på er relation. Kort sagt – business behavior är avgörande för dina affärer!

Den här boken är fylld med exempel och handfasta råd och tips vad gäller affärsmässigt uppförande, alltid med affärsnytta och lönsamhet i fokus. Här diskuteras bland annat:

Mötesdisciplin Tillgänglighet och återkoppling Uppföljning Proaktivitet Etik och moral. Mellan kapitlen får du ta del av välkända och framgångsrika personers tankar kring affärsmässigt uppförande. Avslutningsvis beskriver författaren hur ni kan gå till väga för att tillsammans ta fram en policy för business behavior på ditt företag.

Om författaren
Författaren Annmarie Palm är kommunikationsstrateg på företaget Relationista som erbjuder djupintervjuer, föreläsningar och workshops på temat business behavior. Förutom att vara utbildad journalist har hon över 20 års erfarenhet av marknadsföring, affärsutveckling och relationsbyggande kommunikation.
Begagnad bok
269 kr
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar
Köpskydd med Studentapan
Varje köp täcks av Studentapans köpskydd som säkerställer att boken kommer fram, att du får rätt bok och att skicket stämmer överens med beskrivning.
269 kr
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar