Byråvalsguiden 2005 : med vem är det inom reklam & media; Andreas Dalin; 2005
Byråvalsguiden 2005 : med vem är det inom reklam & media; Andreas Dalin; 2005

Byråvalsguiden 2005 : med vem är det inom reklam & mediaUpplaga 1

av Andreas Dalin

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 2005
  • ISBN: 9789170920332
  • Sidor: 255 st
  • Förlag: Ekerlids
  • Format: Häftad
  • Språk: Svenska

Om boken

Byråvalsguiden 2005 är en fullmatad kunskapsbok för marknadsförare på alla nivåer från nybakad reklamansvarig till kocerndirektör med miljonbudget. Här ges handfasta råd och instrumentella verktyg för att kunna göra ett framgångsrikt byråval. Dessutom presenteras vilka byråer som är bäst inom sin kategori när byråernas egna kunder får välja. I år innehåller boken Vem är det inom reklam & media? En presentation av 250 ledande makthavare inom media, marknadsförare och pr.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Byråvalsguiden 2005 : med vem är det inom reklam & media (2005)

I april 2005 släpptes boken Byråvalsguiden 2005 : med vem är det inom reklam & media skriven av Andreas Dalin. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 255 sidor djupgående information om media och kommunikation. Förlaget bakom boken är Ekerlids.

Köp boken Byråvalsguiden 2005 : med vem är det inom reklam & media på Studentapan och spara pengar.

Referera till Byråvalsguiden 2005 : med vem är det inom reklam & media (Upplaga 1)

Harvard

Dalin, A. (2005). Byråvalsguiden 2005 : med vem är det inom reklam & media. 1:a uppl. Ekerlids.

Oxford

Dalin, Andreas, Byråvalsguiden 2005 : med vem är det inom reklam & media, 1 uppl. (Ekerlids, 2005).

APA

Dalin, A. (2005). Byråvalsguiden 2005 : med vem är det inom reklam & media (1:a uppl.). Ekerlids.

Vancouver

Dalin A. Byråvalsguiden 2005 : med vem är det inom reklam & media. 1:a uppl. Ekerlids; 2005.