Consumer behavior; Leon G Schiffman; 1994
Consumer behavior; Leon G Schiffman; 1994

Consumer behaviorUpplaga 5

av Leon G Schiffman

  • Upplaga: 5e upplagan
  • Utgiven: 1994
  • ISBN: 9780136690030
  • Sidor: 704 st
  • Förlag: Prentice Hall
  • Format: Inbunden
  • Språk: Engelska

Om boken

The Fifth Edition of this unique text uses a marketing segmentation approach to convey the essence of consumer behavior and to connect psychological, sociocultural, and decision-making aspects of consumer behavior. The authors explain in an integrated fashion what consumer behavior variables are, types and importance of consumer research, and problems in performing research. A vivid writing style motivates student interest.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Consumer behavior (1994)

1994 släpptes boken Consumer behavior skriven av Leon G Schiffman. Det är den 5e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 704 sidor. Förlaget bakom boken är Prentice Hall som har sitt säte i Upper saddle river.

Köp boken Consumer behavior på Studentapan och spara pengar.

Referera till Consumer behavior (Upplaga 5)

Harvard

Schiffman, L. G. (1994). Consumer behavior. 5:e uppl. Prentice Hall.

Oxford

Schiffman, Leon G, Consumer behavior, 5 uppl. (Prentice Hall, 1994).

APA

Schiffman, L. G. (1994). Consumer behavior (5:e uppl.). Prentice Hall.

Vancouver

Schiffman LG. Consumer behavior. 5:e uppl. Prentice Hall; 1994.