Den nöjda kunden - Kundtillfredsställelse – orsaker och effekter; Magnus Söderlund; 1997
2 säljare

Den nöjda kunden - Kundtillfredsställelse – orsaker och effekter Upplaga 1

av Magnus Söderlund
Vet du redan allt om kundtillfredsställelse? Eller har du som många andra tagit till dig missuppfattningar och fördomar kring kunders agerande i olika situationer?

Läs mer
Den här boken ger en sammanfattande bild av vad som är känt om kundtillfredsställelse och dess orsaker och effekter. Kundtillfredsställelse belyses ur flera olika aspekter och vissa vanliga antaganden ifrågasätts.
Hedersomnämnande – Årets Marknadsföringsbok 1998 av Sveriges Marknadsförbund.

Om författarna
Magnus Söderlund är t.f. professor och chef för Center for Consumer Marketing (CCM) vid Handelshögskolan i Stockholm.
Vet du redan allt om kundtillfredsställelse? Eller har du som många andra tagit till dig missuppfattningar och fördomar kring kunders agerande i olika situationer?

Läs mer
Den här boken ger en sammanfattande bild av vad som är känt om kundtillfredsställelse och dess orsaker och effekter. Kundtillfredsställelse belyses ur flera olika aspekter och vissa vanliga antaganden ifrågasätts.
Hedersomnämnande – Årets Marknadsföringsbok 1998 av Sveriges Marknadsförbund.

Om författarna
Magnus Söderlund är t.f. professor och chef för Center for Consumer Marketing (CCM) vid Handelshögskolan i Stockholm.
Upplaga: 1a upplagan
Utgiven: 1997
ISBN: 9789147040148
Förlag: Liber
Format: Häftad
Språk: Svenska
Sidor: 208 st
Vet du redan allt om kundtillfredsställelse? Eller har du som många andra tagit till dig missuppfattningar och fördomar kring kunders agerande i olika situationer?

Läs mer
Den här boken ger en sammanfattande bild av vad som är känt om kundtillfredsställelse och dess orsaker och effekter. Kundtillfredsställelse belyses ur flera olika aspekter och vissa vanliga antaganden ifrågasätts.
Hedersomnämnande – Årets Marknadsföringsbok 1998 av Sveriges Marknadsförbund.

Om författarna
Magnus Söderlund är t.f. professor och chef för Center for Consumer Marketing (CCM) vid Handelshögskolan i Stockholm.
Vet du redan allt om kundtillfredsställelse? Eller har du som många andra tagit till dig missuppfattningar och fördomar kring kunders agerande i olika situationer?

Läs mer
Den här boken ger en sammanfattande bild av vad som är känt om kundtillfredsställelse och dess orsaker och effekter. Kundtillfredsställelse belyses ur flera olika aspekter och vissa vanliga antaganden ifrågasätts.
Hedersomnämnande – Årets Marknadsföringsbok 1998 av Sveriges Marknadsförbund.

Om författarna
Magnus Söderlund är t.f. professor och chef för Center for Consumer Marketing (CCM) vid Handelshögskolan i Stockholm.
Begagnad bok
120 kr
Fri frakt & skickas inom 1-3 dagar
Köpskydd med Studentapan
Varje köp täcks av Studentapans köpskydd som säkerställer att boken kommer fram, att du får rätt bok och att skicket stämmer överens med beskrivning.
120 kr
Fri frakt & skickas inom 1-3 dagar