Digitala kampanjer; Anders Häger Jönsson; 2012
Digitala kampanjer; Anders Häger Jönsson; 2012

Digitala kampanjer

av Anders Häger Jönsson

  • Utgiven: 2012
  • ISBN: 9789147107520
  • Sidor: 91 st
  • Förlag: Liber AB
  • Format: E-bok
  • Språk: Svenska

Om boken

Digitala kampanjer innebär en revolution inom marknadsföringen. Plötsligt går det att driva kampanjer utan behov av stora medieinvesteringar. Allt som krävs av dig är en genuin förståelse för internet som medium, och förmågan att skapa kreativa lösningar som fångar mottagarnas intresse. Den här boken ger dig svar på alla de avgörande frågorna: Hur ser förutsättningarna ut för marknadsföring på internet? Vilka kanaler ska du satsa på för att få ut ditt budskap? Och hur planerar och genomför du en digital kampanj? Läs mer Boken ger en överblick över det digitala marknadsföringslandskapet och visar steg för steg hur du utformar en kampanj som uppfyller just ditt syfte. Dessutom bjuder boken på en rad inspirerande exempel – se hur företag i olika branscher och av varierande storlek har genomfört lyckade kampanjer, och vilka lärdomar som går att dra av dem.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Digitala kampanjer (2012)

I juni 2012 släpptes boken Digitala kampanjer skriven av Anders Häger Jönsson. Den är skriven på svenska och består av 91 sidor djupgående information om media och kommunikation. Förlaget bakom boken är Liber AB som har sitt säte i Solna.

Köp boken Digitala kampanjer på Studentapan och spara pengar.

Referera till Digitala kampanjer

Harvard

Jönsson, A. H. (2012). Digitala kampanjer. Liber AB.

Oxford

Jönsson, Anders Häger, Digitala kampanjer (Liber AB, 2012).

APA

Jönsson, A. H. (2012). Digitala kampanjer. Liber AB.

Vancouver

Jönsson AH. Digitala kampanjer. Liber AB; 2012.