E-Commerce 2012; Kenneth C. Laudon, Traver Carol Guercio; 2011
E-Commerce 2012; Kenneth C. Laudon, Traver Carol Guercio; 2011

E-Commerce 2012Upplaga 8

av Kenneth C. Laudon, Traver Carol Guercio

  • Upplaga: 8e upplagan
  • Utgiven: 2011
  • ISBN: 9780138018818
  • Sidor: 912 st
  • Förlag: Pearson
  • Format: Inbunden
  • Språk: Engelska

Om boken

This comprehensive, market-leading text emphasizes the three major driving forces behind e-commerce—technology change, business development, and social issues—to provide a coherent conceptual framework for understanding the field.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om E-Commerce 2012 (2011)

I november 2011 släpptes boken E-Commerce 2012 skriven av Kenneth C. Laudon, Traver Carol Guercio. Det är den 8e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 912 sidor. Förlaget bakom boken är Pearson som har sitt säte i London.

Köp boken E-Commerce 2012 på Studentapan och spara pengar.

Referera till E-Commerce 2012 (Upplaga 8)

Harvard

Laudon, K. C. & Guercio, T. C. (2011). E-Commerce 2012. 8:e uppl. Pearson.

Oxford

Laudon, Kenneth C. & Guercio, Traver Carol, E-Commerce 2012, 8 uppl. (Pearson, 2011).

APA

Laudon, K. C., & Guercio, T. C. (2011). E-Commerce 2012 (8:e uppl.). Pearson.

Vancouver

Laudon KC, Guercio TC. E-Commerce 2012. 8:e uppl. Pearson; 2011.