Essentials of contemporary advertising; William F. Arens; 2009
Essentials of contemporary advertising; William F. Arens; 2009

Essentials of contemporary advertisingUpplaga 2

av William F. Arens

  • Upplaga: 2a upplagan
  • Utgiven: 2009
  • ISBN: 9780071287579
  • Sidor: 608 st
  • Förlag: McGraw-Hill Irwin
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

"Essentials of Contemporary Advertising, 2/e" by William Arens and David Schaefer explores the core principles that drive advertising, using a lively voice that goes beyond academic theory. The authors' goal was to present advertising as it is actually practiced and make the fundamentals accessible and relevant to the student's "real life." This approach truly transcends the conceptual and propels students into an exciting and practical dimension.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Essentials of contemporary advertising (2009)

2009 släpptes boken Essentials of contemporary advertising skriven av William F. Arens. Det är den 2a upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 608 sidor. Förlaget bakom boken är McGraw-Hill Irwin.

Köp boken Essentials of contemporary advertising på Studentapan och spara pengar.

Referera till Essentials of contemporary advertising (Upplaga 2)

Harvard

Arens, W. F. (2009). Essentials of contemporary advertising. 2:a uppl. McGraw-Hill Irwin.

Oxford

Arens, William F., Essentials of contemporary advertising, 2 uppl. (McGraw-Hill Irwin, 2009).

APA

Arens, W. F. (2009). Essentials of contemporary advertising (2:a uppl.). McGraw-Hill Irwin.

Vancouver

Arens WF. Essentials of contemporary advertising. 2:a uppl. McGraw-Hill Irwin; 2009.