Försäljning och kundservice nivå 1 Fakta och uppgifter; Gunilla Eek, Marianne Feldt, Caroline Hansson, Anders Pihlsgård; 2025
Försäljning och kundservice nivå 1 Fakta och uppgifter; Gunilla Eek, Marianne Feldt, Caroline Hansson, Anders Pihlsgård; 2025

Försäljning och kundservice nivå 1 Fakta och uppgifterUpplaga 1

av Gunilla Eek, Marianne Feldt, Caroline Hansson, Anders Pihlsgård

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 2025
  • ISBN: 9789147154708
  • Sidor: 340 st
  • Förlag: Liber
  • Format: Häftad
  • Språk: Svenska

Om boken

Försäljning och kundservice nivå 1 Fakta och uppgifter är ett nyskrivet läromedel, främst avsett för Försäljnings- och serviceprogrammet. Struktur och layout känns igen från den tidigare utgivningen till Försäljnings- och serviceprogrammet. Läromedlet är en kombinerad fakta- och uppgiftsbok, som innehåller följande åtta kapitel plus ett större projekt: Att arbeta med försäljning och kundservice Servicemötet Kunskap om kunden Service är ett lagarbete Hållbarhet inom försäljning och kundservice Service i olika situationer Lagar och regler Utvärdera servicemötet Varje kapitel inleds med en ingress, i form av en aktuell händelse eller ett exempel. Till detta finns ett par frågor knuta som eleven ska fundera på innan den tar sig an kapitlet. Väl inne i kapitlet så är alla branschspecifika begrepp markerade och förklaras/förtydligas i marginalen. Kapitlen innehåller en mängd exempel och fördjupningar för att underlätta och stimulera inlärningen. Varje kapitel avslutas med en sammanfattning och därefter tar uppgifterna vid. Dessa är sorterade utifrån förmåga (redogöra/beskriva och visa/göra) och markerade efter bedömd svårighetsgrad. Syftet med märkningen är att eleven ska veta vad uppgiften tränar samt på vilken nivå den är, och för att läraren lättare ska kunna sortera och välja relevanta uppgifter utifrån situation och elevgrupp. Uppgifterna är många och varierande.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Försäljning och kundservice nivå 1 Fakta och uppgifter (2025)

I juni 2025 släpptes boken Försäljning och kundservice nivå 1 Fakta och uppgifter skriven av Gunilla Eek, Marianne Feldt, Caroline Hansson, Anders Pihlsgård. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 340 sidor djupgående information om ekonomi. Förlaget bakom boken är Liber som har sitt säte i Solna.

Köp boken Försäljning och kundservice nivå 1 Fakta och uppgifter på Studentapan och spara pengar.

Referera till Försäljning och kundservice nivå 1 Fakta och uppgifter (Upplaga 1)

Harvard

Eek, G., Feldt, M., Hansson, C. & Pihlsgård, A. (2025). Försäljning och kundservice nivå 1 Fakta och uppgifter. 1:a uppl. Liber.

Oxford

Eek, Gunilla, Feldt, Marianne, Hansson, Caroline & Pihlsgård, Anders, Försäljning och kundservice nivå 1 Fakta och uppgifter, 1 uppl. (Liber, 2025).

APA

Eek, G., Feldt, M., Hansson, C., & Pihlsgård, A. (2025). Försäljning och kundservice nivå 1 Fakta och uppgifter (1:a uppl.). Liber.

Vancouver

Eek G, Feldt M, Hansson C, Pihlsgård A. Försäljning och kundservice nivå 1 Fakta och uppgifter. 1:a uppl. Liber; 2025.