Framework for Marketing Management; Philip Kotler; 2011
Framework for Marketing Management; Philip Kotler; 2011

Framework for Marketing ManagementUpplaga 5

av Philip Kotler

  • Upplaga: 5e upplagan
  • Utgiven: 2011
  • ISBN: 9780132539302
  • Sidor: 360 st
  • Förlag: Pearson
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

For undergraduate and MBA courses in Marketing Management and Marketing Strategy. A Framework for Marketing Management is a concise paperback adapted from Philip Kotler's #1 selling textbook, Marketing Management. This books focuses on key points such as how to analyze the market and competitors, how to develop strategies, and how to deliver and manage effective marketing programs. A streamlined approach also offers greater flexibility in classes where outside cases, simulations, and projects are brought in. (Pearson)

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Framework for Marketing Management (2011)

I februari 2011 släpptes boken Framework for Marketing Management skriven av Philip Kotler. Det är den 5e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 360 sidor. Förlaget bakom boken är Pearson som har sitt säte i London.

Köp boken Framework for Marketing Management på Studentapan och spara pengar.

Referera till Framework for Marketing Management (Upplaga 5)

Harvard

Kotler, P. (2011). Framework for Marketing Management. 5:e uppl. Pearson.

Oxford

Kotler, Philip, Framework for Marketing Management, 5 uppl. (Pearson, 2011).

APA

Kotler, P. (2011). Framework for Marketing Management (5:e uppl.). Pearson.

Vancouver

Kotler P. Framework for Marketing Management. 5:e uppl. Pearson; 2011.