Free Gift Inside!!  : Forget the Customer. Develop Marketease; Stephen Brown; 2003
Free Gift Inside!!  : Forget the Customer. Develop Marketease; Stephen Brown; 2003

Free Gift Inside!!  : Forget the Customer. Develop MarketeaseUpplaga 1

av Stephen Brown

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 2003
  • ISBN: 9781841125466
  • Sidor: 300 st
  • Förlag: John Wiley & Sons
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

Free Gift Inside! offers an alternative solution to the difficulty of selling to an already sated and sophisticated consumer. * Based on the article "Torment Your Customers (They'll Love It" which Harvard Busines Review chose as one of 2002's Six Breakthrough Ideas * A new concept that turns marketing on its head and offers a more effective answer to customer relationship management and permission marketing

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Free Gift Inside!!  : Forget the Customer. Develop Marketease (2003)

I oktober 2003 släpptes boken Free Gift Inside!!  : Forget the Customer. Develop Marketease skriven av Stephen Brown. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 300 sidor. Förlaget bakom boken är John Wiley & Sons som har sitt säte i Hoboken.

Köp boken Free Gift Inside!!  : Forget the Customer. Develop Marketease på Studentapan och spara pengar.

Referera till Free Gift Inside!!  : Forget the Customer. Develop Marketease (Upplaga 1)

Harvard

Brown, S. (2003). Free Gift Inside!!  : Forget the Customer. Develop Marketease. 1:a uppl. John Wiley & Sons.

Oxford

Brown, Stephen, Free Gift Inside!!  : Forget the Customer. Develop Marketease, 1 uppl. (John Wiley & Sons, 2003).

APA

Brown, S. (2003). Free Gift Inside!!  : Forget the Customer. Develop Marketease (1:a uppl.). John Wiley & Sons.

Vancouver

Brown S. Free Gift Inside!!  : Forget the Customer. Develop Marketease. 1:a uppl. John Wiley & Sons; 2003.