Geographies of Place Branding: Researching Through Small and Medium-sized CitiesVolym 148 av Meddelanden från Kulturgeografiska institutionen vid Stockholms universitet, ISSN 0585-3508; Ida Andersson; 2015
Geographies of Place Branding: Researching Through Small and Medium-sized CitiesVolym 148 av Meddelanden från Kulturgeografiska institutionen vid Stockholms universitet, ISSN 0585-3508; Ida Andersson; 2015

Geographies of Place Branding: Researching Through Small and Medium-sized CitiesVolym 148 av Meddelanden från Kulturgeografiska institutionen vid Stockholms universitet, ISSN 0585-3508

av Ida Andersson

  • Utgiven: 2015
  • ISBN: 9789176491447
  • Sidor: 71 st
  • Förlag: Department of Human Geography
  • Språk: Engelska

Om boken

Diss. (sammanfattning) Stockholm : Stockholms universitet, 2015

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Geographies of Place Branding: Researching Through Small and Medium-sized CitiesVolym 148 av Meddelanden från Kulturgeografiska institutionen vid Stockholms universitet, ISSN 0585-3508 (2015)

2015 släpptes boken Geographies of Place Branding: Researching Through Small and Medium-sized CitiesVolym 148 av Meddelanden från Kulturgeografiska institutionen vid Stockholms universitet, ISSN 0585-3508 skriven av Ida Andersson. Den är skriven på engelska och består av 71 sidor. Förlaget bakom boken är Department of Human Geography.

Köp boken Geographies of Place Branding: Researching Through Small and Medium-sized CitiesVolym 148 av Meddelanden från Kulturgeografiska institutionen vid Stockholms universitet, ISSN 0585-3508 på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Geographies of Place Branding: Researching Through Small and Medium-sized CitiesVolym 148 av Meddelanden från Kulturgeografiska institutionen vid Stockholms universitet, ISSN 0585-3508

Harvard

Andersson, I. (2015). Geographies of Place Branding: Researching Through Small and Medium-sized CitiesVolym 148 av Meddelanden från Kulturgeografiska institutionen vid Stockholms universitet, ISSN 0585-3508. Department of Human Geography.

Oxford

Andersson, Ida, Geographies of Place Branding: Researching Through Small and Medium-sized CitiesVolym 148 av Meddelanden från Kulturgeografiska institutionen vid Stockholms universitet, ISSN 0585-3508 (Department of Human Geography, 2015).

APA

Andersson, I. (2015). Geographies of Place Branding: Researching Through Small and Medium-sized CitiesVolym 148 av Meddelanden från Kulturgeografiska institutionen vid Stockholms universitet, ISSN 0585-3508. Department of Human Geography.

Vancouver

Andersson I. Geographies of Place Branding: Researching Through Small and Medium-sized CitiesVolym 148 av Meddelanden från Kulturgeografiska institutionen vid Stockholms universitet, ISSN 0585-3508. Department of Human Geography; 2015.