Guide till effektiv PR och externkommunikation : ett körschema för moderna kommunikationsinsatser; Fredrik Skärheden; 2023
endast ny

Guide till effektiv PR och externkommunikation : ett körschema för moderna kommunikationsinsatser

av Fredrik Skärheden
Den här guiden hjälper dig att lyckas med din PR och externkommunikation. Det är guiden som författaren själv önskar att han haft såväl i början av karriären som på vägen vidare. I tydliga steg tar guiden dig igenom: -- Värdet av proaktiv strategisk kommunikation -- Hur du gör en bra analys -- Hur du sätter rätt mål för kommunikationsarbetet -- Hur du formar en framgångsrik strategi som styr mot rätt mål -- Hur du i dagens fragmenterade medielandskap skapar en effektiv integrerad kommunikationskampanj. Oavsett om du är i början av din karriär eller om du är en garvad praktiker ger dig guiden en tydlig struktur att arbeta efter och ett ramverk att hålla dig i. Fredrik Skärheden har i över 20 års tid jobbat med PR, kommunikation och opinionsbildning i roller som kommunikationschef och kommunikationskonsult, samt som marknadschef, i både svenska och internationella företag och organisationer. Genom åren har han arbetat för några av de största namnen i en rad olika branscher såsom IT, media, FMCG, telekom samt spel. Med tiden har han blivit en nära rådgivare till såväl andra kommunikationschefer som VD:ar.
Den här guiden hjälper dig att lyckas med din PR och externkommunikation. Det är guiden som författaren själv önskar att han haft såväl i början av karriären som på vägen vidare. I tydliga steg tar guiden dig igenom: -- Värdet av proaktiv strategisk kommunikation -- Hur du gör en bra analys -- Hur du sätter rätt mål för kommunikationsarbetet -- Hur du formar en framgångsrik strategi som styr mot rätt mål -- Hur du i dagens fragmenterade medielandskap skapar en effektiv integrerad kommunikationskampanj. Oavsett om du är i början av din karriär eller om du är en garvad praktiker ger dig guiden en tydlig struktur att arbeta efter och ett ramverk att hålla dig i. Fredrik Skärheden har i över 20 års tid jobbat med PR, kommunikation och opinionsbildning i roller som kommunikationschef och kommunikationskonsult, samt som marknadschef, i både svenska och internationella företag och organisationer. Genom åren har han arbetat för några av de största namnen i en rad olika branscher såsom IT, media, FMCG, telekom samt spel. Med tiden har han blivit en nära rådgivare till såväl andra kommunikationschefer som VD:ar.
Utgiven: 2023
ISBN: 9789180593663
Förlag: Skärheden & Partners AB
Format: Häftad
Språk: Svenska
Sidor: 168 st
Den här guiden hjälper dig att lyckas med din PR och externkommunikation. Det är guiden som författaren själv önskar att han haft såväl i början av karriären som på vägen vidare. I tydliga steg tar guiden dig igenom: -- Värdet av proaktiv strategisk kommunikation -- Hur du gör en bra analys -- Hur du sätter rätt mål för kommunikationsarbetet -- Hur du formar en framgångsrik strategi som styr mot rätt mål -- Hur du i dagens fragmenterade medielandskap skapar en effektiv integrerad kommunikationskampanj. Oavsett om du är i början av din karriär eller om du är en garvad praktiker ger dig guiden en tydlig struktur att arbeta efter och ett ramverk att hålla dig i. Fredrik Skärheden har i över 20 års tid jobbat med PR, kommunikation och opinionsbildning i roller som kommunikationschef och kommunikationskonsult, samt som marknadschef, i både svenska och internationella företag och organisationer. Genom åren har han arbetat för några av de största namnen i en rad olika branscher såsom IT, media, FMCG, telekom samt spel. Med tiden har han blivit en nära rådgivare till såväl andra kommunikationschefer som VD:ar.
Den här guiden hjälper dig att lyckas med din PR och externkommunikation. Det är guiden som författaren själv önskar att han haft såväl i början av karriären som på vägen vidare. I tydliga steg tar guiden dig igenom: -- Värdet av proaktiv strategisk kommunikation -- Hur du gör en bra analys -- Hur du sätter rätt mål för kommunikationsarbetet -- Hur du formar en framgångsrik strategi som styr mot rätt mål -- Hur du i dagens fragmenterade medielandskap skapar en effektiv integrerad kommunikationskampanj. Oavsett om du är i början av din karriär eller om du är en garvad praktiker ger dig guiden en tydlig struktur att arbeta efter och ett ramverk att hålla dig i. Fredrik Skärheden har i över 20 års tid jobbat med PR, kommunikation och opinionsbildning i roller som kommunikationschef och kommunikationskonsult, samt som marknadschef, i både svenska och internationella företag och organisationer. Genom åren har han arbetat för några av de största namnen i en rad olika branscher såsom IT, media, FMCG, telekom samt spel. Med tiden har han blivit en nära rådgivare till såväl andra kommunikationschefer som VD:ar.
Ny bok
204 kr214 kr
5% studentrabatt med Studentapan
Begagnad bok (0 st)
Ny bok
204 kr214 kr
5% studentrabatt med Studentapan
Begagnad bok (0 st)