Guldläge på nätet: Sökmotoroptimering för alla; Magnus Bråth, Michael Wahlgren; 2017
3 säljare

Guldläge på nätet: Sökmotoroptimering för alla Upplaga 1

av Magnus Bråth, Michael Wahlgren
Vill du öka din försäljning på nätet med en metod som alla kan lära sig på en kväll? Då är det dags att lära sig sökmotoroptimering.
I denna tredje upplaga av Guldläge på nätet har författarna uppdaterat boken med vad som hänt i Googlevärlden sen sist och även adderat efterfrågade delar. Sökmotoroptimering handlar om att lära sökmotorerna på internet att hitta och värdera din sajt, så att du hamnar högst upp i sökresultaten. Statistiken visar nämligen att mer än 60 % av all trafik går till det första, andra och tredje sökresultatet.
I Guldläge på nätet får du vägledning av Magnus Bråth och Michael Wahlgren som hjälpt mängder av stora och små företag att förbättra sitt läge på nätet; från stora e-handelsföretag till lokala cykelbutiker. Sökmotoroptimering fungerar för alla. Här får du lära dig allt om optimeringsarbetets olika faser: analysen, arbetet med sajtinnehållet, länkstrategin och utvärderingen av resultatet.
Hur hittar man de smartaste sökorden? Hur bygger man upp sajten med innehåll och undersidor för att den ska framstå som bra i sökmotorernas värld? Och vilka andra sajter därute kan det vara bra att få länkar med förtroende från? I Guldläge på nätet får du lära dig allt detta och mycket mer.
Vill du öka din försäljning på nätet med en metod som alla kan lära sig på en kväll? Då är det dags att lära sig sökmotoroptimering.
I denna tredje upplaga av Guldläge på nätet har författarna uppdaterat boken med vad som hänt i Googlevärlden sen sist och även adderat efterfrågade delar. Sökmotoroptimering handlar om att lära sökmotorerna på internet att hitta och värdera din sajt, så att du hamnar högst upp i sökresultaten. Statistiken visar nämligen att mer än 60 % av all trafik går till det första, andra och tredje sökresultatet.
I Guldläge på nätet får du vägledning av Magnus Bråth och Michael Wahlgren som hjälpt mängder av stora och små företag att förbättra sitt läge på nätet; från stora e-handelsföretag till lokala cykelbutiker. Sökmotoroptimering fungerar för alla. Här får du lära dig allt om optimeringsarbetets olika faser: analysen, arbetet med sajtinnehållet, länkstrategin och utvärderingen av resultatet.
Hur hittar man de smartaste sökorden? Hur bygger man upp sajten med innehåll och undersidor för att den ska framstå som bra i sökmotorernas värld? Och vilka andra sajter därute kan det vara bra att få länkar med förtroende från? I Guldläge på nätet får du lära dig allt detta och mycket mer.
Upplaga: 1a upplagan
Utgiven: 2017
ISBN: 9789198430516
Förlag: Southside Stories
Format: Häftad
Språk: Svenska
Sidor: 135 st
Vill du öka din försäljning på nätet med en metod som alla kan lära sig på en kväll? Då är det dags att lära sig sökmotoroptimering.
I denna tredje upplaga av Guldläge på nätet har författarna uppdaterat boken med vad som hänt i Googlevärlden sen sist och även adderat efterfrågade delar. Sökmotoroptimering handlar om att lära sökmotorerna på internet att hitta och värdera din sajt, så att du hamnar högst upp i sökresultaten. Statistiken visar nämligen att mer än 60 % av all trafik går till det första, andra och tredje sökresultatet.
I Guldläge på nätet får du vägledning av Magnus Bråth och Michael Wahlgren som hjälpt mängder av stora och små företag att förbättra sitt läge på nätet; från stora e-handelsföretag till lokala cykelbutiker. Sökmotoroptimering fungerar för alla. Här får du lära dig allt om optimeringsarbetets olika faser: analysen, arbetet med sajtinnehållet, länkstrategin och utvärderingen av resultatet.
Hur hittar man de smartaste sökorden? Hur bygger man upp sajten med innehåll och undersidor för att den ska framstå som bra i sökmotorernas värld? Och vilka andra sajter därute kan det vara bra att få länkar med förtroende från? I Guldläge på nätet får du lära dig allt detta och mycket mer.
Vill du öka din försäljning på nätet med en metod som alla kan lära sig på en kväll? Då är det dags att lära sig sökmotoroptimering.
I denna tredje upplaga av Guldläge på nätet har författarna uppdaterat boken med vad som hänt i Googlevärlden sen sist och även adderat efterfrågade delar. Sökmotoroptimering handlar om att lära sökmotorerna på internet att hitta och värdera din sajt, så att du hamnar högst upp i sökresultaten. Statistiken visar nämligen att mer än 60 % av all trafik går till det första, andra och tredje sökresultatet.
I Guldläge på nätet får du vägledning av Magnus Bråth och Michael Wahlgren som hjälpt mängder av stora och små företag att förbättra sitt läge på nätet; från stora e-handelsföretag till lokala cykelbutiker. Sökmotoroptimering fungerar för alla. Här får du lära dig allt om optimeringsarbetets olika faser: analysen, arbetet med sajtinnehållet, länkstrategin och utvärderingen av resultatet.
Hur hittar man de smartaste sökorden? Hur bygger man upp sajten med innehåll och undersidor för att den ska framstå som bra i sökmotorernas värld? Och vilka andra sajter därute kan det vara bra att få länkar med förtroende från? I Guldläge på nätet får du lära dig allt detta och mycket mer.
Begagnad bok
155 kr
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar
Köpskydd med Studentapan
Varje köp täcks av Studentapans köpskydd som säkerställer att boken kommer fram, att du får rätt bok och att skicket stämmer överens med beskrivning.
155 kr
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar